eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoREKLAMACJA - PRAWO HANDLOWE › REKLAMACJA - PRAWO HANDLOWE
  • Data: 2007-09-06 14:48:31
    Temat: REKLAMACJA - PRAWO HANDLOWE
    Od: Heliotrope <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!
    Klient nie chce mi zapłacić za beton który dostawał od systematycznie
    przez około 2 miesiące. Teraz wymiguje się słabą jakością betonu. Czy
    ww klient miał jakiś okreśony termin na zgłoszenie reklamacji. Jak to
    wyglada w prawie handlowym? Czy jak się nie zgłosi reklamacji przy
    odbiorze albo do 14 dni od dostawy to klient ma prawo jeszcze prawo
    wysuwać takie argumenty przeciw płąceniu za faktury?

    z gory dziex

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1