  • 1. Data: 2003-05-16 20:46:56
    Temat: Pytanie o znaczenie
    Od: "marys" <m...@p...onet.pl>

    Dzień Dobry.
    Przepraszam, że zakłucam spokuj takim głupstwem ale nigdzie nie mogę znaleźć
    odpowiedzi na sformułowanie "jurysprudencja socjologiczna". Szukałem juz
    wszędzie i nigdzie tego niema bynajmniej na UWM.
    Jak by ktoś znał odpowiedź to prosze o pomoc.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-16 20:52:21
    Temat: Re: Pytanie o znaczenie
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    marys wrote:

    >Przepraszam, że zakłucam spokuj takim głupstwem ale nigdzie nie mogę znaleźć
    >odpowiedzi na sformułowanie "jurysprudencja socjologiczna". Szukałem juz
    >wszędzie i nigdzie tego niema bynajmniej na UWM.

    Jeżeli chodzi Ci o wyjaśnienie znaczenia tego terminu, to:
    http://encyklopedia.pwn.pl/32839_1.html

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów