  • 31. Data: 2008-05-07 06:38:28
    Temat: Re: Pytanie do prawników - czy nie jest za późno?
    Od: "Weronika" <r...@N...gazeta.pl>

    SlawcioD <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Kto sie nie rozwija ten sie zwija ;) nie patrz sie na rodzinke bo jak by
    > kazdy tak patrzyl to bysmy teraz nie siedizeli przed komputerem w
    > mieszkaniu/domu tylko w grocie przy ognisku ;)

    ;) Ja się zgadzam - moi rodzice niestety nie, ale pracuję nad nimi :)

    > jestes mloda - dasz se rade ;) a mariaz prawo+ekonomia(z tytulem dr) to
    > tak jak tos powiedzial bajka dla Twojego przyszlego pracodawcy ;).

    :)

    > jedyny minus to rezygnacja lub mocno utrudniona rola matki - w koncu
    > jestes kobieta ;). musisz sobie zadac pytanie czy jestes w stanie
    > poswiecic dla kariery rodzicielstwo i odwrotnie (w wypadku gdybys
    > urodzila). jak tez ktos tam pisal, ze pogodenie tych dwoch rol jest
    > cholernie trudne...

    Zdaję sobie z tego sprawę. Dużo zależy od tego, jak będzie się dalej rozwijał
    mój związek - ale to już zupełnie NTG :)

    > pozdrawiam i zycze trafnego zyciowego wyboru;)
    > SlawcioD

    Dzięki!

  • 32. Data: 2008-05-07 08:03:15
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Weronika" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czy osoby ok. 35
    > roku zycia (ale z doswiadczeniem) maja szanse?

    Tylko, ze ty nie bedziesz miec w tym wieku doswiadczenia. Nie jako prawnik.
    A jak chcesz przekonac sie czy masz szanse to podzwon/przejdz sie do paru
    firm/kancelarii, poszalej ja jobpilot pl i poudawaj ze masz wlasnie te
    35lat i zobacz jak ochoczo cie przyjmuja. W ten sposob bedziesz wiedziec na
    czym stoisz :-)

    HaNkA

  • 33. Data: 2008-05-07 09:55:07
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Weronika pisze:
> [...]
    > kariery.
    > Na pewno pociaga mnie prawo zwiazane z moja dziedzina. Chcialabym zrobic
    > kiedys aplikacje i pracowac jako adwokat lub radca prawny, pomagac spolkom.
    > I tu wlasnie moj dylemat: czy to ma sens????
    > Nie jestem z prawniczej rodziny, musialabym polegac tylko na sobie.
    >
    > Jak sadzicie - czy w moim wieku jest jeszcze sens zaczac studia prawnicze?
    >
    > Czy mozna miec nadzieje, ze jak je skoncze, to sie dostane na aplikacje?
    >
    > I jak w ogole patrza prawnicy na osoby spoza ich dziedziny, ktore probuja

    Dzień dobry.
    Weronka bierz się za prawo i nie oglądaj się na nic. :)
    Naprawdę warto to zrobić bez względu na wiek.
    Dla mnie jesteś jeszcze bardzo młoda. :)
    Pozdrawiam
    Michał

  • 34. Data: 2008-05-07 11:52:06
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    Mecenas pisze:
> [...]

    Wszystko tak jak ja, tyle, że byłem starszy od Ciebie, jak zaczynałem :)

    Poszedłem na egzamin, zdałem i sie dostałem :) Trzy i pół roku później
    zdałem końcowy i pracuję :)

    Nie ma czegoś takiego - tzn nie warto sie nad takimi bzdurami
    zastanawiać. Wbrew powszechnemu mniemaniu większość studentów prawa nie
    ma rodziców prawników.

> [...]
    > Weronka bierz się za prawo i nie oglądaj się na nic. :)
    > Naprawdę warto to zrobić bez względu na wiek.
    > Dla mnie jesteś jeszcze bardzo młoda. :)

    O właśnie tak - w ramki oprawić i na ścianie powiesić a sama - do
    roboty. Studia są dość łatwe, naprawdę :)