    From: Roman Rumpel <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie do prawników - czy nie jest za późno?
    Date: Wed, 07 May 2008 13:52:06 +0200

    Mecenas pisze:
> [...]

    Wszystko tak jak ja, tyle, że byłem starszy od Ciebie, jak zaczynałem :)

    Poszedłem na egzamin, zdałem i sie dostałem :) Trzy i pół roku później
    zdałem końcowy i pracuję :)

    Nie ma czegoś takiego - tzn nie warto sie nad takimi bzdurami
    zastanawiać. Wbrew powszechnemu mniemaniu większość studentów prawa nie
    ma rodziców prawników.

    > Dzień dobry.
    > Weronka bierz się za prawo i nie oglądaj się na nic. :)
    > Naprawdę warto to zrobić bez względu na wiek.
    > Dla mnie jesteś jeszcze bardzo młoda. :)
    > Pozdrawiam
    > Michał

    O właśnie tak - w ramki oprawić i na ścianie powiesić a sama - do
    roboty. Studia są dość łatwe, naprawdę :)