  • 171. Data: 2005-02-03 16:27:55
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Chodzi o swiadome powodowanie szkod dzieciom wadliwym produktem przez
    > McDonalda

    sprecyzujdokladnie na czym polega wadliwosc tego produktu

    > Dopiero w czesci po tym kiedy odpowiedzialnosc ponosi producent. Przy
    > zalozeniu ze MD nie manipuluje po cichu zachowaniami rodzicow.

    sprecyzuj jak to robi.

    P.

  • 172. Data: 2005-02-03 16:32:17
    Od: spaam <e...@i...pl>

    Przemek R. wrote:

    > MD twiredzi ze nie ma nic specjalnego.

    Twierdzi ustami prostytutek dziennikarskich na lamach kolorowych
    zurnalow, a nie pod przysiega na sali sadowej.

    > Ty teraz wykaz ze on klamie, bo samo stwirdzenie ze klamie nic nie da.

    Bardzo prosto. Pierwszym ruchem adwokata powodek jest zadnie kopii listy
    srodkow chemicznych. Jezeli MD nie ma takowej, to musi pod przysiega to
    stwierdzic. I tutaj sa ugotowani w obie strony.

    > al o jakich konkretnie chemikaliach mowisz, bo na dzien dzisiejszy
    > prawie we wszystkich artykulach spozyczych masz chemie.

    W ktorych frytkach (nie fast foodow) jest 50 chemikaliow na raz?

    > ja pierd. ZANIESC DO LABOLATORIUM a nie do domu, widzisz roznice?

    Tak. Na czyj koszt? I dlaczego MD nie powinien samodzielnie powiedziec
    zamiast noszenia do laboratorium?

    > no chyba mi nie wmowisz ze zimna kawa leipiej smakuje co?

    Tam chodzilo o roznice pomiedzy wrzatiemk, a goraca.

    Tutaj
    > akurat bledem nie byl fakt temteratury kawy a sposob jej podania,(slomka),

    Zadan slomka. Nikt kawy przez slomke nie pije. Poparzenie mozna dostac
    tylko od wrzatku!

    > jednakl czlowiek choc troche myslacy zdejmie gore i wypije jak z kubka.

    Tam chodzilo o spadniecie dekla z papierowego kubka.

    > i prawidlowo. Zawsze mozesz napisac ustawe nakazujac pic zimna kawe zebrac
    > 100 tys :)

    Nie zupelnie. Mieli 800 skarg na wrzatek. Teraz maja 800 i jeden
    przegrany pozew. Jak to ocenia kolejne sady przy oparzeniach?

    > co Ty pierd. mowimy o hamburgerach. Podaj skladnik KONKRETNY ktory
    > uzaleznia, czy woywyoluje otylosc

    > twierdzisz ze to robia a nie zastanawiasz sie , wiec prosze to wykazac.
    >
    > P.

    Ja pytalam w MD wiele razy. ODMAWIAJA podania skladnikow. Wiec wine na
    mnie zwalic sie nie da.

  • 173. Data: 2005-02-03 16:54:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > srodkow chemicznych. Jezeli MD nie ma takowej, to musi pod przysiega to
    > stwierdzic. I tutaj sa ugotowani w obie strony.

    zaraz zaraz, uwazasz ze moge sobie pozwac jakiego chce producneta i on
    bedzie mial obowiazek
    okaznaia mi takiej listy? Toz to absurd.
    Jest to tajemnica. I na miejscu prawnikow MD zazadal bym powteirdzenie
    absurdanych zarzutow.
    Jezeli oskarzasz ich o dokladanie chemikaliow do jedzenia to prosze to
    wykazac.
    Nie zadajac receptrure a badajac danego hamburgera.

    > W ktorych frytkach (nie fast foodow) jest 50 chemikaliow na raz?

    wymien 5.

    > Tak. Na czyj koszt?

    na Twoj bo Ciebie to interesuje, albo idz na politechnike
    moze zbadaja za darmo

    I dlaczego MD nie powinien samodzielnie powiedziec
    > zamiast noszenia do laboratorium?

    a dlaczego niby mialby to robic?
    Chocby dlateo ze maja honor i pierwszej lepszej pipie nie beda zdradzac
    receptur

    > Zadan slomka. Nikt kawy przez slomke nie pije. Poparzenie mozna dostac
    > tylko od wrzatku!

    jezeli pijesz przez slomke, bo domyslam sie ze chodzi o te kubki do kawy
    ze slomka, jezeli nie i jezeli
    chodzi Ci tylko o sam fakt ze jest ona goraca, to z przykroscia musze
    stwierdzic z jestes "szajbnieta".

    > Tam chodzilo o spadniecie dekla z papierowego kubka.

    no i .. co doklaniej

    > Nie zupelnie. Mieli 800 skarg na wrzatek. Teraz maja 800 i jeden
    > przegrany pozew. Jak to ocenia kolejne sady przy oparzeniach?

    a mozesz sprecyzowac o co byl pozew?

    > Ja pytalam w MD wiele razy. ODMAWIAJA podania skladnikow. Wiec wine na
    > mnie zwalic sie nie da.

    znow jestem zmuszony stwoerdzic ze jestes "szajbnieta' jezeli myslisz ze
    ktos zdorwy na umysle
    w taki mmiejscu poda Ci recepture.

    Moge Ci podpowiedziec ze uzywaja ketchupu helmans(pewnie zle napisalem),
    teraz mozesz
    ich pozwac.

    P.

  • 174. Data: 2005-02-03 17:32:32
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "spaam" <e...@i...pl> wrote in message

    > A ja zapytalam eksperymentalnie w MD na poludniu Polski o liste srodkow
    > chemicznych. Pracownica zrobila takie oczy: "00" ze sa tam jakies
    > chemikalia w ogole. No wina wtedy jest po mojej stronie ze nawet
    > pracownicy MD nie maja pojecia o oszustwach ich wlasnego pracodawcy.

    myslisz, ze tylko McD stosuje chemilalia w sowjej sieci ? lol.
    o naiwnosci ludzka.....

    iwon(k)a

  • 175. Data: 2005-02-03 23:32:35
    Od: "Arielka" <a...@y...ca>

    "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
    > to tacy durni ci Kanadyjczycy??

    przepraszam a ty Iwonka jak idziesz jesc do MD do czytasz kalorie ?
    jak idziecie do restaucji na obiad to tez czytasz kalorie a pozniej
    biegniecie do domu aby je spalic :))

    > otoz to. sami. czy ich rodzice sobie winni.
    moim zdaniem z domu wynosi sie duzo i to procentuje albo nie w przyszlym
    zyciu
    dotyczy to tak samo odzywiania ...........
    ale na dziecko ma tez duzy wplyw szkola i koledzy.........
    sama wiesz bo twoje dziecko chodzi do szkoly
    i co nie musisz pewnych rzeczy korygowac ?

  • 176. Data: 2005-02-04 11:17:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    dodam jeszcze ze czytajac Twoje posty przestaje mnie dziwic napis na pilce
    noznej
    "Zabawka od lat 3, niebezpieczenstwo polkniecia"
    :-)

    P.

  • 177. Data: 2005-02-04 14:29:05
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "Arielka" <a...@y...ca> wrote in message

    > przepraszam a ty Iwonka jak idziesz jesc do MD do czytasz kalorie ?

    a zebys wiedziala, ze przeczytalam, i nie tylko w Mc.

    > jak idziecie do restaucji na obiad to tez czytasz kalorie a pozniej
    > biegniecie do domu aby je spalic :))

    w restauracji sa jednak chyba inne danie niz w fast foodzie.

    > moim zdaniem z domu wynosi sie duzo i to procentuje albo nie w przyszlym
    > zyciu
    > dotyczy to tak samo odzywiania ...........

    otoz, to (ale po co tyle kropeczek?)

    > ale na dziecko ma tez duzy wplyw szkola i koledzy.........
    > sama wiesz bo twoje dziecko chodzi do szkoly
    > i co nie musisz pewnych rzeczy korygowac ?

    ale ja jej wciaz place za jedzenie.

    iwon(k)a

  • 178. Data: 2005-02-04 14:51:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > w restauracji sa jednak chyba inne danie niz w fast foodzie.

    tak a sa takie gdzie do dan sie spuszczaja gdy klient przyjdzie zapozno :)
    Tu przynajmniej Wieesz ze zawsze to samo dostaniesz :)

    P.

  • 179. Data: 2005-02-04 23:19:20
    Od: "Arielka" <a...@y...ca>

    > a zebys wiedziala, ze przeczytalam, i nie tylko w Mc.
    a jak przeczytasz to jaki ma to wplyw na to twoje zamowienie ?

    > w restauracji sa jednak chyba inne danie niz w fast foodzie.
    a widzisz jednak sama zauwazylas ,ze sa inne

    > ale ja jej wciaz place za jedzenie.
    dajesz pieniadze do szkoly na luncz ?
    w szkole mojego dziecka nie wolno przynosic fast -food do szkoly
    ale stolowek nie ma w szkole
    wlasnie sie zabrali za nauczanie w szkolach ,przedszkolach aby dzieci jednak
    nie jadly fast -food
    a zeby jadly wiecej warzyw i owocow

  • 180. Data: 2005-02-04 23:29:29
    Od: "Arielka" <a...@y...ca>

    > ja czytam. za wszystkicj Polakow sie nie
    > wypowiem, tak szybka jak Arielka za Kanadyjczykow.

    ja sie nie wypowiadam za wszystkich ja sie wypowiadam za tych co znam
    (i za siebie bo tez jestem Kanadyjka )
    a oni nie czytaja ,chodza jesc a nie czytac kalorie......
    fast food ktos wymyslil aby ulatwic zycie a nie utrudniac aby mozna dostac
    szybko swoje zamowienie
    zjesc,wyrzucic papierki i sie nie przejmowac wiecej jedzeniem
    a nie zeby myslec a to ma tyle kalorii (??) a dzis sroda to pojde na basen
    to poszaleje sobie
    zjem podwojnego hamburgera z frytkami a jak zostane dluzej w pracy to z
    basenu nici i co ja zrobilam ;((
    pozatym nawet jak ludzie przeczytaja te kalorie to jestem ciekawa ile z nich
    umie to zastosowac
    czy tylko na czytaniu sie skonczy.?
    bo jak ktos dba o "linie" do mu dietetyk opracowuje menu.