  • Data: 2007-08-11 14:20:25
    Temat: Przymus urlopu
    Od: "Krzysztof " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    czy pracodawca może zmusić pójscie pracownika na urlop. Konkretnie: wziąłem
    urlop i zostawiłem sobie kilka dni tak na wszelki wypadek /zwłaszcza aby mieć
    4 dni na żądanie w razie nagłej potrzeby/. Ponieważ zakład teraz cały stoi
    gdyż jest okres urlopowy i z tego powodu ja także poszedłem na urlop. Jednak
    nie chce go wykorzystywać w całości, a pare dni zostawic sobie na róne nagłe
    zdarzenia. Czy jeżeli kierownik każe /żąda/ abym poszedł na te kilka
    pozostawionych dni to czy mogę odmówić? Jakie skutki ma taka sytuacje iż nie
    chce podpisać swojej "karty urlopowej" /nie chcę iśc na urlop/?

    Dziękuje za pomoc.
    Pozdrawiam!
    Krzysztof