  • Data: 2007-08-11 15:48:38
    Temat: Re: Przymus urlopu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f9kgj9$3ne$1@inews.gazeta.pl Krzysztof
    <b...@N...gazeta.pl> pisze:

    > czy pracodawca może zmusić pójscie pracownika na urlop.
    Na końcu zdania pytającego stawia się znak "?".

    > Konkretnie:
    > wziąłem urlop i zostawiłem sobie kilka dni tak na wszelki wypadek
    > /zwłaszcza aby mieć 4 dni na żądanie w razie nagłej potrzeby/. Ponieważ
    > zakład teraz cały stoi gdyż jest okres urlopowy i z tego powodu ja
    > także poszedłem na urlop. Jednak nie chce go wykorzystywać w całości, a
    > pare dni zostawic sobie na róne nagłe zdarzenia. Czy jeżeli kierownik
    > każe /żąda/ abym poszedł na te kilka pozostawionych dni to czy mogę
    > odmówić?
    Obecnie możesz.
    A tak przy okazji - jak ci ten "kierownik" każe, to ty każ mu dać polecenie
    służbowe na piśmie.

    > Jakie skutki ma taka sytuacje iż nie chce podpisać swojej
    > "karty urlopowej"/nie chcę iśc na urlop/?
    To zależy. Jeśli nie chcesz i nie podpiszesz, to karta będzie niepodpisana.
    Jeśli niechcesz, ale podpiszesz - pójdziesz na niechciany urlop.

    --
    Jotte