  • 1. Data: 2009-05-17 09:14:05
    Temat: Przetarg ustny nieograniczony - UM
    Od: "melon" <m...@w...pl>

    Witam,
    ostatnio wziąłem udział w przetargu ustnym nieograniczonym nieruchomości
    (działki). Przetarg organizował Urząd Miasta. Niestety, ale przegrałem ów
    przetarg ponieważ, moim przeciwnikiem ;) była grupa 4 osób fizycznych (które
    licytowały razem).

    I teraz pytanie:
    - czy to jest zgodne ze sposobem zbycia nieruchomości przez UM (Dziennik
    Ustaw z 2004 r. Nr 207 poz. 2108)? Czy do przetargu można przystępować z
    kilkoma swoimi znajomymi i współce licytować?

    Dodatkową wątpliwość budzi fakt, iż koło owych 4 osób zasiadała księgowa z
    UM co już wywołuje we mnie jakieś wątpliwości co do "układów".

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2009-05-17 11:59:13
    Temat: Re: Przetarg ustny nieograniczony - UM
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik "melon" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dodatkową wątpliwość budzi fakt, iż koło owych 4 osób zasiadała księgowa z
    > UM co już wywołuje we mnie jakieś wątpliwości co do "układów".

    A cenę zaproponowałeś wyższą?

  • 3. Data: 2009-05-17 13:32:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "melon" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    A na czym owa zmowa tych osób polegała?

  • 4. Data: 2009-05-17 17:57:19
    Od: "melon" <m...@w...pl>

    > Użytkownik "melon" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A na czym owa zmowa tych osób polegała?

    Zmowa taka, że do przetargu chyba może podchodzić jedna osoba fizyczna /
    prawna i licytować za siebie. Tamtci zaś z jedną kartą przystąpienia do
    przetargu reprezentowali 4 osoby fizyczne i kupili działkę na spółkę.

  • 5. Data: 2009-05-17 18:54:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > prawna i licytować za siebie. Tamtci zaś z jedną kartą przystąpienia do
    > przetargu reprezentowali 4 osoby fizyczne i kupili działkę na spółkę.

    Spółka cywilna.