    From: "AR" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prześladowanie
    Date: 8 May 2004 09:35:56 +0200

    Poniższy artykuł pojawił się na
    pl.pregierz. Myślę, że ta grupa
    jest odpowiednim miejscem dla
    tego typu problemów. Wszelkie
    sugestie i rady proszę kierować
    do Słodzika, ja nie mam z tym
    nic wspólnego.
    AR

    ---------
    Piętnuję jędrusia vel Andrzeja Łukawskiego, stałego
    bywalca grupy dyskusyjnej pl.soc.seks.towarzyskie,
    który ostatnimi czas zwykł "uciszać" niewygodnych
    dyskutantów, ujawniając ich dane personalne, śledząc
    oraz fotografując. Pomimo zażaleń, skarg, wniosków
    do prokuratury i licznych wizyt na komisariatach,
    człowiek ten wciaż pozostaje nietykalny, a wszelkie
    próby nawiązania z nim konstruktywnego dialogu
    palą na panewce. Wraz z imieniem i nazwiskiem
    do publicznej wiadomości "przeniknęły" także moje
    numery kontaktowe, co poskutkowało "głuchymi
    telefonami" i megabajtami spamu na komercyjnych
    kontach email. Skąd inąd wiadomo mi, że moje
    fotografie oraz MOJEJ ŻONY I DZIECI podpisane
    nazwiskiem krążą po sieci. Dosłownie z dnia na
    dzień straciłem prywatność, a moja rodzina została
    narażona na szykany ze strony obcych ludzi.
    Średnio dwa razy w tygodniu odbieram pocztę
    z pogróżkami. Niespełna tydzień temu "życzliwy
    nieznajomy" zadzwonił do mojego szefa i
    naopowiadał mu bzdur, jakobym był "członkiem
    grupy przestępczej". Na szczęście rozmowa
    została zarejestrowana i dołączyła do akt
    sprawy. Jestem załamany i poważnie zaniepokojony
    zaistniałą sytuacją. Boję się wysyłać dzieci do
    szkoły, musieliśmy zmienić z żoną rozkład dnia,
    ze względu na bezpieczeństwo naszych pociech
    wracających z zajęć. Ktoś bez przerwy nas
    śledzi i robi zdjęcia. Postanowiłem napisać
    o tym wszystkim na grupie newsowej ku
    przestrodze nowych grupowiczów, którym
    kiedykolwiek zdarzy się wejść w konfrontację
    z jędrusiem vel Andrzejem Łukawskiem, czy
    to w sieci, czy w reczywsitym świecie. Jest
    on człowiekiem nieobliczalnym i bezlitosnym w
    swej chorej konsekwencji. Najlepiej zejść
    mu z drogi i ignorować.

    Słodzik