  • Data: 2004-05-08 08:22:34
    Temat: Re: Prześladowanie
    Od: "AR" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, a niby dlaczego ta grupa jest tym "odpowiednim miejscem"?
    > Sądzę, że bardziej odpowiednim będzie grupa, np. *opowiadania,
    > *wypłakać.się.w.rękaw, *ja.go.nie.lubię

    Czytając zwierzenia Słodzika, odniosłem
    wrażenie, że zachowanie jędrusia vel
    Andrzeja Łukawskiego jest nie tyle
    niestosowne, co wręcz zakrawa na przestępstwo.
    Nie znam Słodzika vel Darka Krajewskiego
    na tyle dobrze, aby wypowiadać się za niego,
    dlatego "wkleiłem" post na grupę, na
    której jak sądziłem znajdzie się wiele
    ludzi, którzy mogliby na miejscu lub
    korespondencyjnie coś mu poradzić.

    > Czy aby on Cię o to prosił czy to Twoja inicjatywa?.

    Kłamstwem byłoby, gdybym nie przyznał
    się do sympatyzowania ze Słodzikiem.
    Podziwiam go za spokój i opanowanie,
    jakim wykazał się w obliczu wściekłego
    ataku kilkudzięsięciu osób, podjudzonych
    przez Andrzeja Łukawskiego vel jędrusia.
    Sam miałem z tym człowiekiem poważne
    "przejścia" i dopiero po kilku latach
    odważyłem się powrócić na grupę, którą
    ten człowiek dosłownie przejął we władanie.
    Wystarczy spojrzeć na "domową" stronę
    pana Łukawskiego [www.psst.republika.pl],
    aby zapoznać się z jego nad wyraz
    skomplikowaną psychiką.