    From: bob <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przekazanie praw autorskich do programu a baza danych
    Date: Thu, 3 Jul 2008 15:14:29 -0700 (PDT)

    Witam serdecznie.
    Chciałbym się zapytać jak wygląda kwestia odpowiedzialności za treść
    bazy danych służących do działania oprogramowania.
    Przygotowałem aplikację do wyceny produktów klienta. Umowa przewiduje
    przekazanie niewyłącznych praw autorskich klientowi do korzystania z
    aplikacji. Moje pytanie brzmi kto jest właścicielem bazy danych do
    programu (przygotowywał ją klient) i kto ponosi odpowiedzialność za
    ewentualne błędy w niej na stań oddania programu, w wypadku gdy w
    umowie nie wspomina się o kwestii bazy danych(w umowie rzekomo oddaję
    gotowy produkt); ja czy klient?
    Pozdrawiam.
    Piotr P.