  • 11. Data: 2005-07-10 13:20:34
    Temat: Re: Prywatny monitoring
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    news:dapd25$pa$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:daoihf$ip$1@inews.gazeta.pl...

    > A które fale nie są ogólnie dostępne?

    jakbys stanal przed czyims oknem i uslyszal rozmowe to bylby podsluch?

    P.

  • 12. Data: 2005-07-10 13:20:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:daoihf$ip$1@inews.gazeta.pl...

    > A które fale nie są ogólnie dostępne?

    tak swoja droga udowodnij takie przestepstwo :-)

  • 13. Data: 2005-07-10 18:41:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dar7b9$d8i$1@inews.gazeta.pl...

    > jakbys stanal przed czyims oknem i uslyszal rozmowe to bylby podsluch?

    Nie, dokąd nie zdoła mi nikt udowodnić, że specjalnie tam stałem w celu
    podsłuchania. W wypadku kamery ustawionej przecież na stałe będzie to po
    prostu podgląd pomieszczenia.

  • 14. Data: 2005-07-10 18:42:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dar7bp$db3$1@inews.gazeta.pl...

    > tak swoja droga udowodnij takie przestepstwo :-)

    Z kamerą? Jeśli jest nagranie z monitoringu, to proste. Liczy się
    przecież samo zaglądanie,a nie to, czy ktoś to ogląda.

  • 15. Data: 2005-07-11 08:24:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Z kamerą? Jeśli jest nagranie z monitoringu, to proste. Liczy się
    > przecież samo zaglądanie,a nie to, czy ktoś to ogląda.

    prosze Cie teraz mowimy o mikrofonie kierunkowym :-)
    Z kamera to oczywiste.

    P.

  • 16. Data: 2005-07-11 08:25:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Nie, dokąd nie zdoła mi nikt udowodnić, że specjalnie tam stałem w celu
    > podsłuchania. W wypadku kamery ustawionej przecież na stałe będzie to po

    moglbys dac namiar na odpowiedni przepis ?

  • 17. Data: 2005-07-11 18:06:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:datad4$m28$1@inews.gazeta.pl...

    > moglbys dac namiar na odpowiedni przepis ?

    art. 267§2 kk.

  • 18. Data: 2005-07-11 18:49:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:datad4$m28$1@inews.gazeta.pl...

    > art. 267§2 kk.

    no tak, sprytny przepis,

    A zalozmy ze jest sytacja w ktorej mnie oskarza Pan X o zlamanie tego art.
    ja natomiast owszem pdosluchiwalem ale Pana Y
    i nie mam zamiaru powiedziec kogo. Czy Pan X musi mi udowodnic ze wlasnie
    jego chcialem posdlychiwac czy w ogole ze to robilem?
    Czy w takiej sytuacji moglbym zostac skazanym?
    Czy moga mnie oskrzyc na podstawie Art. 13. par 2, ? Jezlei tak to czemu
    skoro to Pan Y musialby przeciez zglosic przestepwstwo bo to jest scigane
    na wniosek pokrzywdzonego.

    P.

  • 19. Data: 2005-07-11 19:57:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:daueve$h13$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    wlasnie
    > jego chcialem posdlychiwac czy w ogole ze to robilem?

    Nie spotkałem sie z takim orzeczeniem. Ale jest orzeczenie w przypadku,
    gdy morderca omyłkowo zamordował niewłąściwą ofiarę. odpowiadał za
    zagujstwo, bowiem miał zamiar zabić człowieka. to, ze innego, nie ma
    znaczenia. Podejrzewam, ze per analogia w tym wypadku mniej jest
    istotne, kogo chcesz podłsuchać, a więcej, że w ogóle.

    > Czy w takiej sytuacji moglbym zostac skazanym?

    Myslę, ze tak.

> [...]
    czemu
    > skoro to Pan Y musialby przeciez zglosic przestepwstwo bo to jest

    Co do zasady pokrzywdzonym jest osoba podsłuchiwana / podglądana. Ona
    może złożyć wniosek o ściganie bez względu na to, kogo chciałeś
    podejrzeć.

  • 20. Data: 2005-07-12 08:21:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Co do zasady pokrzywdzonym jest osoba podsłuchiwana / podglądana. Ona
    > może złożyć wniosek o ściganie bez względu na to, kogo chciałeś
    > podejrzeć.

    no tak ale ja osoby X nie podsluchiwalem, mialem po prostu skierowany
    mikrofon w jej strone.
    Wiec ona nie moze czuc sie pokrzywdzona, (chyba ze udowodni, ze ja
    podsluchiwalem, np jak bym mial zarestrowana rozmowe)
    A odmawiam udzielenia odpowiedzi na pytanie kogo dokladnie chcialem
    podsluchac bowiem
    naralizo by mnie to na odpowiedzialnosc karna. Twierdze tylko ze owszem
    podsluchiwalem ale nie Pana X.

    Czy proba popelnienia przestepstwa sciganego na wniosek pokrzywdzonego jest
    scigana z urzedu ?

    P.