  • Data: 2005-09-07 08:45:31
    Temat: Prywatne nagranie i emisja w TV...
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tym razem zwracam się z takim problemem.
    Załóżmy, iż byłem na koncercie. Załóżmy, iż miałem ze sobą kamerę.
    Załóżmy, iż nagrałem ten koncert, a później kilkuminutowy fragment
    umieściłem w internecie do ściągnięcia. Załóżmy, iż zainteresowała się
    tym fragmentem telewizja. Załóżmy, iż wyemitowali ten fragment
    (wprawdzie jeszcze skrócony i pocięty) w swoim reportażu.
    Czy mieli prawo? Zaznaczam, że nikt się ze mną nie kontaktował w tej
    sprawie, nie udostępniałem tego nagrania konkretnej osobie, umieściłem
    go jedynie w internecie. Ale dla pojedynczych osób. Nie było mowy o
    publicznym odtwarzaniu, a chyba jakieś prawo, np. autorskie, obowiązuje?
    Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć w tej sprawie?