  • 21. Data: 2011-09-30 17:56:58
    Temat: Re: Prywatna korenspondencja w pracy
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-30 19:46:11 +0200, spp <s...@o...pl> said:

    > Ale masz na to jakieś wsparcie?

    A czy sprawa idzie o prywatną korespondencję wysłaną na służbowy adres?
    :-)

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2011-09-30 18:02:19
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 19:43:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Adresatem wiadomości wysyłanej na służbowy komputer jest firma

    Adresatem wiadomosci jest adresat wiadomosci.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 23. Data: 2011-09-30 18:14:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Adresatem wiadomosci jest adresat wiadomosci.

    Taaa, np: k...@f...co ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 24. Data: 2011-09-30 21:43:45
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    pożal się boże
    zapytałem a ty same bzdety w odpowiedziac
    no bardz dziekuje za pomoc

  • 25. Data: 2011-10-01 20:51:10
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 06:31:16 +0200, Kris_Poland napisał(a):

    > co zrobic w tej sytuacji ? co na to prawo?

    Widziałem gdzieś w necie wzór umowy o prace gdzie oprócz standardowych
    formułek, są dodatkowe zapisy:
    - prywatna korespondencja przed adresy firmowe jest zabroniona
    - prywatne rozmowy przez słuzbowe telefony są zabronione
    - korespondencja przychodząca na adres firmy jest otwierana przez
    sekretariat
    - kopia elektronicznej korespondencji przychodzącej i wychodzącej
    przekierowywana jest na sekretariat
    - rozmowy telefoniczne i korespondencja elektroniczna jest monitorowana i
    rejestrowana, w przypadku podejrzenia, że może to być korespondencja
    prywatna, pracownik zobowiązany jest do złożenia wyjaśnień, natomiast
    pracodawca zobowiązuje się do zachowania treści w tajemnicy i natychmiast
    po wyjasnieniu sprawy treści te są skutecznie niszczone

    coś w tym duchu,

    przy takim uregulowaniu kwestii w umowie - problemu nie ma żadnego, jesli
    nie jest to uregulowane w umowie czy regulaminie pracy, można próbować się
    szarpać z pracodawcą, ale pracownik z racji tego, że w pracy trzeba
    pracować a nie korespondować prywatnie raczej stoi na pozycji straconej

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow7.php

  • 26. Data: 2011-10-01 22:03:26
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 23:38:21 -0500, witek napisał(a):

    > prawo na to, ze nie ma prywatnej korespondencji na sluzbowym komputerze.
    A czy są prywatne listy w zapieczetowanych kopertach w służbowych biurkach
    (dla utrudnienia: napisane służbowym długopisem na służbowym papierze w
    czasie pracy)?

    --
    pozdro
    poreba

  • 27. Data: 2011-10-01 22:06:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/1/2011 5:03 PM, poreba wrote:

    > A czy są prywatne listy w zapieczetowanych kopertach w służbowych biurkach
    > (dla utrudnienia: napisane służbowym długopisem na służbowym papierze w
    > czasie pracy)?

    a nie było nic o szyfrowaniu wiadomosci.
    wiec raczej napisz, o prywatnej korespondencji wywieszonej na sluzbowym
    biurku szefa, napisanej sluznowym dlugopisem na skuzbowym papierze
    tekstem do góry.

  • 28. Data: 2011-10-02 22:42:06
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

> [...]

    > szarpać z pracodawcą, ale pracownik z racji tego, że w pracy trzeba
    > pracować a nie korespondować prywatnie raczej stoi na pozycji straconej

    mysle ze nie zypelnie
    prywatna korenspondecje to nadal prywatna i tyle
    bez wzgledu gdzie ona ma miejsce

    pracodawca moze z tego tytulu co najzywj obarczyc pracownika upomnieniem
    odliczeniem godzin pracy za gadanie/upomnienie nagane

    ale jesli np: w przerwie podczas pracy umawia sie na sex
    i przekazuje to w rozmowie komus innemu w firmie, osobie ktora nigdy nie
    zamyka geby
    to cos chyba nie jest tak jesli juz korenspondecja prywatna wychodzi poza
    ramy swiadkow ????

  • 29. Data: 2011-10-03 09:48:36
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 23:43:45 +0200, Kris_Poland napisał(a):

    > pożal się boże
    > zapytałem a ty same bzdety w odpowiedziac
    > no bardz dziekuje za pomoc

    To ja dorzucę jeszcze jeden "bzdet"...
    Pomijając aspekt prawny... Jeśli pracodawca czyta korespondecję pisaną w
    taki sposób i ma na to siły, to ja jestem pełen podziwu dla niego...

    3mcie się.
    Ps. No. chyba że on z tej samej szkoły...

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski

  • 30. Data: 2011-10-03 17:35:11
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sat, 01 Oct 2011 17:06:24 -0500, witek napisał(a):

    > a nie było nic o szyfrowaniu wiadomosci.
    Zamknięta koperta to nie szyfrowanie, to jedynie informacja
    dla osoby o przeciętnym doświadczeniu życiowym, że nie z
    publicznym ogłoszeniem ma do czynienia.

    OP nie pisze czy ta osobistego charakteru odbywa się z
    wykorzystaniem służbowych kont (pocztowych/komuniaktorowych
    itd.). Założyłem, że tak oczywistą sprawę jak listy do cioci
    z m...@f...com pomijamy.

    Pracodawca nie może naruszać praw pracownika, nawet takiego,
    który go okrada z tuszu, papieru, kopert i CZASU! Za
    wykorzystanie służbowych zasobów do prywatnych celów
    pracownika można wywalić z roboty. Nie można mu w tych
    prywatnych rzeczach grzebać.

    Pisałem już na psp o firmie, w której adres _służbowy_ może
    być również adresem prywatnym kilku pracowników. Dawno temu
    ludzie wymyślili prostą zasadę (tzw. dobrego wychowania).
    Format: imię nazwisko niżej nazwa i adres firmy - prywatne,
    nazwa firmy niżej imię i nazwisko i adres firmy - służbowe
    ze wskazaniem.

    --
    pozdro
    poreba