  • Data: 2006-05-22 22:14:25
    Temat: Prowizja za zakup mieszkania
    Od: "Zagubiony" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Przesłałem do biura nieruchomości faksem podpisaną umowę pośrednictwa.
    Dostałem adresy, nigdy z biurem nie pojechałem do mieszkania, które teraz
    chcę kupić. Co lepsze - adres znałem już wcześniej z gazety. Biuro jak kupię
    mieszkanie będzie chciało ode mnie prowizję - kilka tysięcy zł. Czy
    przepadłem? Szukać innego mieszkania? Nie podpisywałem żadnego kwitka,
    znaczy na papierze - tylko faks - adresy przesłali mailem. Nie chcę się z
    nikim sądzić i niczego udowadniać. Jeśli są podstawy prawne aby wnieść
    sprawę i ze mnie to
    wyegzekwować - wolę zapłacić :( i nie zaczynać wojny.

    Zagubiony