  • Data: 2014-06-24 14:50:23
    Temat: Proszę o poradę w sprawie używanego laptopa
    Od: Alu66 <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Potrzebuję kupić używany laptop. Sprzęt, jak twierdzi sprzedawca został
    legalnie kupiony, jest oryginalna płytka z systemem Windows, która
    została zakupiona razem z laptopem + naklejka z kluczem Windows na
    obudowie. Sprzedający ma nawet oryginalne opakowanie.

    Jest tylko jedno ale. Sprzedający zgubił fakturę, nie ma także paragonu.

    Jako nabywca nie chcę być później posądzony o posiadanie nielegalnego
    oprogramowanie (nie będę miał faktury ani paragonu, więc...) albo o
    paserstwo czy coś podobnego.

    Czy kupowanie takiego laptopa bez faktury/paragonu z zainstalowanym już
    systemem to duże ryzyko?

    Co byście zrobili na moim miejscu? Poradźcie coś. Nie chcę się wpakować
    w jakieś kłopoty.

    Pozdrawiam
    Alu66