  • Data: 2014-06-24 20:31:30
    Temat: Re: Proszę o poradę w sprawie używanego laptopa
    Od: Alu66 <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-24 20:21, Maciek pisze:

    > Jeśli jesteś bardzo przepisowy, podpisz umowę kupna-sprzedaży, oczywiście
    > nie zapomnij uiścić podatku od umów cywilno-prawnych, jeżeli laptop ma
    > wartość większą niż 1000 zł.
    >
    > M.

    Dziękuję za odpowiedź.

    Po raz pierwszy kupuję używanego laptopa i nigdy wcześniej nie było
    potrzeby korzystać z tego typu umów. Czy mógłbyś podpowiedzieć, co
    powinno się na takiej umowie znaleźć? Czego nie powinno zabraknąć?

    W Internecie pewnie mnóstwo wzorów, pewnie niekoniecznie najlepszej
    jakości. A ja się nie znam, więc wolę zaczerpnąć wiedzy od osób, które
    wiedzą.

    Pozdrawiam
    Alu66