    From: Magdalena <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prosze o porade: stłuczka na terenie prywatnym
    Date: Sat, 5 Sep 2009 10:07:22 -0700 (PDT)
    Cc: m...@w...pl

    sutuacja miała miejsce na terenie zakładowym czyli chyba teren
    prywatny ale nie droga publiczna...byłysmy u znajomego mechanika pod
    warsztatem...siostra siedziała w aucie z mamą (mama z tyłu za
    pasażerem) ja z chłopakami rozmawiałam pod warsztatem...nagle siostra
    zaczeła cofać auto nasze było schowane za busem wiec powoli cofa...
    nagle mama powiedziała STÓJ i ta sie zatrzymała, koles uderzył w tył
    auta a prawie cały było juz widoczne (tylko maska była jeszcze za
    busem)...mama uderzyła głową w kokpit krew sie polała (była na
    pogotowiu skończyło sie guzem).
    Przyjechała policja i od razu na siostre,że jej wina. Na terenie
    zakładu
    było ograniczenie predkości do 5km/h a koles uderzył tak ze posuneło
    nasze auto 2,20 metra.
    Policja nic nie pomierzyła,nas świadków było 6 osób koleś był
    sam...poźniej przyleciał jego syn i zaczał nas straszyć i
    cwaniakować...to mu mówie ,ze jak cie nie było to sie nie odzywaj
    spisali tylko siostre, mnie, i jednego kolege a mojej mamy jako
    najbardziej poszkodowanej nikt nawet nie zapytał o zdanie.
    I pytanie jest takie czy warto iśc do sądu????
    Policja nic nie moze zrobic tylko skierowac sprawe do sądu
    Wiem,ze przepisy sa takie ze to ona powinna uwazac ale skoro auto jest
    juz prawie całe widoczne a koles jedzie przepisowo 5 km/h to skończyło
    by sie na lekkim otarciu ale skoro stało u przed samum nosem to
    powienien był zauważyc. Bardzo prosze o pomoc ponieważ nie wiemy czy
    kierować sprawe do sądu czy dac sobie spokój???