  • Data: 2005-11-07 14:59:00
    Temat: Proszę o porade prawna w sprawie alimentów dla studenta
    Od: "Paweł Nowakowski" <e...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich!
    Bardzo proszę o bezpłatną poradę prawną.

    Jestem studentem 2 roku informatyki zaocznej. Mam 24l. I chcę dochodzić
    alimentów od ojca, który jest lekarzem, nie mieszka ze mna.
    Procz tego chciałbym odzyskać te alimenty których mi nie płacił gdy miałem
    poniżej 18l. i uczęszczałem do LO, w sumie nie płaci mi juz od ponad 5 lat,
    musze zaznaczyć ze od 2002 do 2004 miałem przerwę w nauce.

    Obecnie pozostało mi jeszcze ok 3 lata do końca studiów (koncze naukę w
    2008)

    Bardzo proszę mi pomóc napisać pozew który skłoni ojca do spłacenia
    zaległosci i wypłacania obecie. Musze zaznaczyć ze ojciec wczesniej niebył
    pozywany w ogole, tylko umownie z matką płacił i to nieregularnie i nieduże
    kwoty a jeszcze raz powtorzę od 5 lat nieplacil nic, mimo ze uczesczalem do
    szkoł.
    dodam ze moja matka zgodzila się być swiadkiem na sprawie.
    Jak mam dochodzić tego co wyzej napisałem?
    jak ma wyglądać wniosek i uzasadnienie i jak ma być przedstawiona wartośc
    przedmiotu sporu.
    ps, Mam odpis zupelny aktu urodzenia, dokument stwierdzajacy jestem
    studentem, oczywiscie rachunki. ew. co jeszcze potrzebuje?
    jesli nie podalem innych waznych danych yo poprosze o dalszy kontakt.

    Dziękuje i pozdrawiam
    i bardzo prosze o odpowiedz
    Paweł Nowakowski