  • From: "Marek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o pomoc UDEŻYŁEM 18 letnią KOBIETKĘ (długie)
    Date: Wed, 28 Aug 2002 08:31:45 +0200

    > bez urazy, ale bedzie II rozdzial ?
    > wg adektwanym dla Ciebie rozwiazaniem bedzie napisanie do
    > przyjaciolki.

    Bedzie drugi rozdział :)
    Jak wszystko bedzie OK napisze co i jak ...jak bedzie źle też napiszę.
    Dziękuję Jackowi ... jakby co jestem na gadu-gadu niby ukryty :) mój numer
    906548.
    Co do "Przyjaciółki" zdecydowanie wolałbym w faktach wystapic albo Na każdy
    temat ;P
    Dzieki ...trochem mi samopoczucie poprawiliście ...

    Nom powiem jeszcze że mnie pięciu z baseballem goniło ale autobus odjechał
    ...wiwdać za wolno biegają .... ale żarty na bok ...żałuję że tak postąpiłem
    ... po tym okładaniu mogłem iść do jej matki ...sam nie wiem czy by
    uwierzyła ..jest gorsza od córki.
    Nie chce miec zabrudzonych papierów ...chciałem być policjantem jak ojciec
    albo coś poważniejszego jak służba zawodowa w WP.

    Pozdrawiam ..... Marek