  • 1. Data: 2002-08-27 14:45:27
    Temat: Zlozylem wypowiedzenie a tu wyplata sie spoznia...
    Od: p...@f...onet.pl (Piotr Oslowski)

    Witam!

    Sytuacja jak w temacie:
    Zlozylem wypowiedzenie/podanie i czekam 3 miesiace, chyba ze sie
    porozumiemy.
    Wyczytalem, nie wiem gdzie, ze w przypadku spoznienia wyplaty skraca
    sie ten okres i wina jest po stronie pracodawcy.

    Mam kilka pytan:
    1. Czy to prawda?
    2. Jakie to paragrafy?:)
    3. Poniewaz ja juz zlozylem wypowiedzenie to czy wina bedzie po mojej
    czy po drugiej stronie?
    4. O ile sie skraca okres wypowiedzenia?
    5. Termin wyplaty to jest 10 dzien nastepnego miesiaca czy ten
    zapisany w "lokalnych" ustawieniach?

    pozdrawiam i przepraszam wszystkich "fachowcow" za moja niefachowosc

    piotr