  • 1. Data: 2007-02-20 10:19:57
    Temat: Prośba o pomoc- co moge zrobić w tej sprawie
    Od: redboy<r...@o...pl>

    Cześć

    Mam ogromną prośbę o pomoc, bo nie wiem co mogę jeszcze zrobić. W wakacje
    2005 poznałem służbowo pewną kobietę, zaczęliśmy się spotykać, jednak po
    pewnym czasie doszedłem do wniosku, iż to nie to i grzecznie zakończyłem
    znajomość. Od tamtej pory Ewa zamieniła moje zycie w piekło- napisała maila do
    mojej pracy z kłamliwymi informacjami,że niby jestem złodziejem, oszustem, mam
    długi itp. Sam otrzymywałam maile i sms podobnej treści. Wszystko było wysyłane
    z kafejek internetowych, z przypadkowych kont mailowych. Potem były dalsze
    próby zniszczenia mnie- listy wysyłane pocztą do mojego brata ( o podobnej
    treści) i mojej córki ( z pierwszego małżeństwa), rónocześnie była na tyle perfidna,
    iż wysyłała maile szkalujące samą siebie do swojego zakładu pracy i wszystkim
    mówiła, że to ja !! Równocześnie mając niestety takie możliwości- poprzez swoje
    ploty zaszkodziła mi w pracy. Zdesperowany zatem, przy pomocy prawników
    złożyłem zawiadomienie o przestępstwie do prokuratury ( art 190 KK, art 216 KK i
    212 KK oraz art. 107 KW). Wszystko dołączyłem, nawet jej fotografie z odciskami
    palców. Po przesłuchaniu Ewy ( gdzie wszystko obróciła na swoją korzyść-
    zeznała, że jestem wariatem z urojeniami) prokuratura nie postawiła jej żadnych
    zarzutów i sprawe umorzyła. Sprawdziła jedynie jednego maila- okazało się, że
    jest to kafejka internetowa. Gdy prsiłem o zdjęcie odcisków palców z listów do
    moich bliskich i porównaniu ich z odciskami palców na fotografiach- odpowiedzieli,
    że takie procedury stosuje się w przypadku ciężkich przestępstw a nie " głupot".
    Generalnie sprawe olali, a mnie potraktowali jak chorego psychicznie. Nie
    odwoływałem się od decyzji. Babsko dalej łazi bezkarne, zaprzestało już
    wprawdzie swoich niecnych działań, ale śmieje mi się w twarz. Co mam zrobić ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-20 11:51:33
    Temat: Re: Prośba o pomoc- co moge zrobić w tej sprawie
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "redboy" <r...@o...pl> wrote in message news:erei0d$fj7$1@opal.futuro.pl...

    >Nie odwoływałem się od decyzji.
    > Babsko dalej łazi bezkarne, zaprzestało już wprawdzie swoich niecnych
    > działań, ale śmieje mi się w twarz. Co mam zrobić ?

    Myslec i przyjac to jako lekcja zycia, nie ma gorsze wroga niz kobieta,
    ktorej milosc odrzucilismy.

    Daniel