-
1. Data: 2007-02-20 10:15:56
Temat: Reklamacja w Orange
Od: Piotr<n...@p...fm>
Potrzebuję kontakt do osoby "wyżej" niż dział zbywania petentów zgłaszających
reklamacje. Zostałem oszukany przez przedstawiciela Orange a oni w zaparte
twierdzą, że wszystko jest OK. Niestety dla mnie, sprawa jest dosyć
skomplikowana i jednoznaczne wykazanie działania z premedytacją jest ciężkie -
część to ustalenia ustne. Złożyłem pismo reklamacyjne - odpowiedzi nie trudno
przewidzieć - nie uznano moich argumentów.
Chciałbym zainteresować moją sprawą kogoś "wyżej", nawet z zarządu Orange,
zanim pójdę do sądu - obawiam się zderzenia ze sztabem ich prawników, bez
względyu na to kto ma rację.
Proszę o podpowiedzi na adres: n...@p...fm
Pozdrawiam
--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info
-
2. Data: 2007-02-20 20:29:22
Temat: Re: Reklamacja w Orange
Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com>
Dnia Tue, 20 Feb 2007 10:15:56 +0000 (UTC), Piotr napisał(a):
> Potrzebuję kontakt do osoby "wyżej" niż dział zbywania petentów zgłaszających
> reklamacje. Zostałem oszukany przez przedstawiciela Orange a oni w zaparte
> twierdzą, że wszystko jest OK. Niestety dla mnie, sprawa jest dosyć
> skomplikowana i jednoznaczne wykazanie działania z premedytacją jest ciężkie -
> część to ustalenia ustne. Złożyłem pismo reklamacyjne - odpowiedzi nie trudno
> przewidzieć - nie uznano moich argumentów.
> Chciałbym zainteresować moją sprawą kogoś "wyżej", nawet z zarządu Orange,
> zanim pójdę do sądu - obawiam się zderzenia ze sztabem ich prawników, bez
> względyu na to kto ma rację.
> Proszę o podpowiedzi na adres: n...@p...fm
> Pozdrawiam
Zainteresuj sprawą UOKiK
--
Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://warszawa.3mam.net
Najnowsze w dziale Prawo
-
Lotnisko Chopina w Warszawie - praktyczne wskazówki dla podróżnych
-
Realne korzyści arbitrażu, czyli dlaczego sąd polubowny jest lepszy od powszechnego
-
Odwołane oraz przekierowane loty z powodu mgły. Jakie prawa pasażera i obowiązki przewoźnika?
-
Co nowe prawo komunikacji elektronicznej oznacza dla e-commerce?