  • 1. Data: 2007-02-20 10:17:57
    Temat: wcześniejsza emerytura
    Od: Ela<u...@b...net.pl>

    Witam! Wtym roku kończe 55 lat i chcialabym przejść na wcześniejsza emeryture.
    Pracowałam od 1974 roku sierpnia 1991roku a od października 1991 roku do
    grudnia 2004roku pracowalam na gospodarstwie rolnym. które sprzedałam w
    styczniu 2005roku. Obecnie jestem osobą bezrobotna zarejestrowana w Urzędzie
    Pracy i w związku z tym mam pytanie czy moge przejść na wcześniejsza emeryture?

    -> http://usenet.pomocprawna.info