  • 11. Data: 2009-08-23 18:24:22
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: games <g...@g...home.pl>

    PlaMa pisze:

    > Przeraża mnie myśl że możesz mieć dzieci i wychowywać ja na podobne do
    > siebie...
    >
    > BTW Mam pytanie do podobnych do ciebie: Pod żadnym pozorem nie wolno
    > dawać dzieci parom homoseksualnym, a co jak mamy parę lesbijek i jedna
    > urodziła dziecko? Odebrać jej?

    Myslisz ze lesbijka moze zajsc w ciaze z druga jej podobna ? Ciekawszym
    przypadkiem bylby facet z facetem.

    A tak powaznie to mowa jest o propagowaniu dewiacji wsrod najmlodszych
    dzieci, dziecko w tym wieku jesli powinno cokolwiek wiedziec o Homo to
    napewno to ze nie jest to zwiazek normalny i takich ludzi powinno sie
    unikac. Juz abstrachujac od tego ze w szkolach dzieci w ich wieku
    powinny sie uczyc rzeczy przydatnych w zyciu. A jesli taka dewiantka
    juz ma dziecko coz nawet najgorsza matka to zawsze matka.

    Tak ciezko zrozumiec ze zwiazek Homo to dewiacja ? Wyglada ze Homo maja
    zamiar negowac miliony lat ewolucji i udowadniac ze zwiazek Homo to cos
    normalnego.

  • 12. Data: 2009-08-23 18:26:03
    Od: games <g...@g...home.pl>

    PlaMa pisze:

    > co to za nowomoda?

    Homo zaczynaja budowe swiata od nowa. Ok partenogeneza w przypadku
    kobiet a Faceci ?

  • 13. Data: 2009-08-23 18:29:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > BTW Mam pytanie do podobnych do ciebie: Pod żadnym pozorem nie wolno dawać
    > dzieci parom homoseksualnym, a co jak mamy parę lesbijek i jedna urodziła
    > dziecko? Odebrać jej?

    Co innego, gdy urodzi to dziecko sama (jest matka biologiczna) a co innego
    adopcja.
    Margines spoleczny, biedota, itp. tez ma dzieci i jakos z difolta nikt ich
    im nie odbiera.
    Jednakze obcych dzieci na wychowanie rowniez im sie nie daje (po negatywnej
    weryfikacji stosownych sluzb).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2009-08-23 19:12:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    >no, oczywiscie. 'ja ich lubie, pod warunkiem ze sie w oczy nie rzucaja
    >i bron boze rozsiewaja informacje o sobie'

    W naszej szerokosci geograficznej mamy pewne standardy dotyczace zdrowego
    odzywiania sie. Optymalna dieta to odpowiednia ilosc weglowodanow, miesa,
    warzyw itp.
    To, ze toleruje wegetarian czy wegan znaczy dokladnie tyle, ze nie mam
    ochoty, by do nich strzelano, czy tez na sile pasiono ich miesem. Niech
    sobie jedza co chca i jak chca. Ale nie chcialbym, zeby np. robili wode z
    mozgu mojemu dziecku, przez co bedzie sie ono nieodpowiednio odzywiac. Z
    homoseksualizmem jest podobnie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2009-08-23 19:39:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    games wrote:

> [...]
    > unikac. Juz abstrachujac od tego ze w szkolach dzieci w ich wieku
    > powinny sie uczyc rzeczy przydatnych w zyciu.

    masz rację tylko co w szkołach robi religia?

  • 16. Data: 2009-08-23 20:18:57
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > masz rację tylko co w szkołach robi religia?

    Chuj wie co ona tam robi, w kazdym badz razie w szkole do ktorej moj syn
    uczeszcza katechetka juz dostala reprymende, z dewiantami krotka pilka
    trzeba uswiadomic gdzie ich miejsce i nie podskakuja.

  • 17. Data: 2009-08-23 20:36:52
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-23 20:24, games pisze:

    > Myslisz ze lesbijka moze zajsc w ciaze z druga jej podobna ? Ciekawszym
    > przypadkiem bylby facet z facetem.

    sztuczne zapłodnienie (też pewnie zło), bycie lesbijką nie wyklucza że
    zaciśnie zęby i przeleci jakiegoś faceta, dziecko może być z
    poprzedniego "normalnego" związku...

> [...]
    > dzieci, dziecko w tym wieku jesli powinno cokolwiek wiedziec o Homo to
    > napewno to ze nie jest to zwiazek normalny i takich ludzi powinno sie

    I powinno się opowiadać jak to 80 lat temu żył pewien wspaniały pan co
    ich za tą inność w obozach zamykał i gorąco zapewniać że to słuszne bo w
    obronie "normalności". Najlepiej już ogolić dzieciaka na łyso, kupić
    bejsbola i kazać lać pederastów, a co?

    Juz abstrachujac od tego ze w szkolach dzieci w ich wieku
    > powinny sie uczyc rzeczy przydatnych w zyciu. A jesli taka dewiantka juz
    > ma dziecko coz nawet najgorsza matka to zawsze matka.

    To samo można powiedzieć o kipiących nienawiścią do świata ojcach.

    > Tak ciezko zrozumiec ze zwiazek Homo to dewiacja ?

    Póki co. Normy się zmieniają.. .Zresztą kiedyś też nie było dewiacją...
    Oglądałeś serial "Rome"? :)

    > Wyglada ze Homo maja
    > zamiar negowac miliony lat ewolucji i udowadniac ze zwiazek Homo to cos
    > normalnego.

    OMG jak ten gatunek stary istniały związki homoseksualne i jakoś ten
    świat się nie rozpadł. Zresztą inne zwierzęta też potrafią zabawiać się
    w obrębie jednej płci :) Słowem - normalka

  • 18. Data: 2009-08-23 20:38:24
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-23 22:18, games pisze:

    > z dewiantami krotka pilka
    > trzeba uswiadomic gdzie ich miejsce i nie podskakuja.

    W obozach? Gettach? Na cmentarzach? Na "odwykach"?

  • 19. Data: 2009-08-23 20:40:13
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-23 20:26, games pisze:

    >>> pedagożka
    > Homo zaczynaja budowe swiata od nowa. Ok partenogeneza w przypadku
    > kobiet a Faceci ?

    Słowo daję że jakbym do mojej znajomej po psychologii powiedział
    psycholożka to pewnie po pysku bym oberwał... no minimum foch by był.

    Pani psycholog to uwłaczające jest?

  • 20. Data: 2009-08-23 20:45:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    games wrote:

    > Chuj wie co ona tam robi, w kazdym badz razie w szkole do ktorej moj
    > syn uczeszcza katechetka juz dostala reprymende, z dewiantami krotka
    > pilka trzeba uswiadomic gdzie ich miejsce i nie podskakuja.

    a może jednak wyrażajmy sie troszkę właściwiej, bo ktoś może cie nazwać
    dewiantem za masturbacje albo za uprawianie seksu z żoną w innej pozycji niż
    misjonarska lub za seks oralny z żoną żeby nie iść w totalny hard core :)

    Tak dzialania pewnych organizacji Gejowskich moga wkurzać podobnie jak
    działania innych organizacji nastawionych na robienie wokól siebie
    maksymalne dużego szumu. Powiedzmy wprost szkołą powinna uczyć o świecie
    takim jaki jest, nie powinna jednak prowadzić jakiejkolwiek indokrynacji czy
    to genderowej czy religijnej czy politycznej.