  • 201. Data: 2009-09-01 22:20:23
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek Dyjor pisze:

    > masz 100% racji ciężko pojąć czemu poligamia jest zbanowana skoro jest
    > przecież normalniejsza od związków homo.

    Podejrzewam, że pomóc może stara, dobra zasada "gdy nie wiadomo o co
    chodzi - chodzi o pieniądze".

    Podatki od spadków i darowizn to pierwsza rzecz, jaka mi się nasuwa...
    Coś jeszcze?

  • 202. Data: 2009-09-10 11:48:30
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "tg" <a...@b...cpl> wrote in message news:7c8df$4a9586f7$59641b7f$10@news.upc.ie...
    > jezeli do swojego - czemu nie?

    tyle ze niestety:

    http://nczas.com/wiadomosci/europa/pieciolatki-powin
    ny-uczyc-sie-o-masturbacji-a-homoseksualizm-jest-ok/

    "Poziom I - dzieci w wieki od 5 do 8 lat powinny wiedzieć, że:

    - dziewczynki i chłopcy posiadają intymne części ciała, których dotykanie wywołuje
    przyjemność
    - masturbacja (definicję dzieci powinny poznać i zapamiętać) jest w tym wieku
    całkowicie naturalna
    - masturbacja nie jest szkodliwa ale powinno do niej dochodzić w miejscach
    gwarantujących odpowiedni stopień prywatności"

  • 203. Data: 2009-09-10 12:25:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości

    > "Poziom I - dzieci w wieki od 5 do 8 lat powinny wiedzieć, że:

    > - masturbacja nie jest szkodliwa ale powinno do niej dochodzić w miejscach
    > gwarantujących odpowiedni stopień prywatności"

    A pan nauczyciel wytlumaczy co i jak na swoim siusiaku.

    Tylko po co wogole o tym uczyc - mnie tam nikt nie uczyl a onanizowac sie
    zaczalem w wieku 10 lat.

    Pozdrawiam
    SDD