  • 191. Data: 2009-08-26 21:29:51
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > AIDS to tez niechoroba

    Ty na prawdę jesteś głupszy, niż przeciętny taboret...

  • 192. Data: 2009-08-27 08:19:56
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 26 Sie, 21:02, PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > że przepraszam? 80% ludzi to gwałciciele i prostytutki? Nice. W jakim
    > świecie Ty Żujesz?

    Naucz sie czytac ze zrozumieniem. Mowa jest o grupie na ktorej ten
    pseudonaukowiec prowadzil badania.

  • 193. Data: 2009-08-30 21:27:01
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > Drogi ignorancie! Jak ktoś jest hetero, to żadna ilość
    > edukacji/propagowania/whatever homo z niego nie zrobi.

    http://www.sfora.pl/Typ-szkoly-decyduje-o-wyborze-pa
    rtnera-a10922

  • 194. Data: 2009-08-30 22:42:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tg pisze:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
    >
    > http://www.sfora.pl/Typ-szkoly-decyduje-o-wyborze-pa
    rtnera-a10922

    ROTFL

    Tu masz inny przykład "rzetelności" tego "źródła":
    http://www.sfora.pl/To-kosmici-porwali-Arctic-Sea-a1
    0655

  • 195. Data: 2009-08-31 07:55:27
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > ROTFL
    >
    > Tu masz inny przykład "rzetelności" tego "źródła":
    > http://www.sfora.pl/To-kosmici-porwali-Arctic-Sea-a1
    0655

    jeden link dalej
    http://news.scotsman.com/scotland/Why-women-who-went
    -to.5596770.jp
    chodzi o Dr Tamsin Saxton z St Andrews University a nie o sfora.pl

  • 196. Data: 2009-08-31 11:45:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tg pisze:
> [...]
    -to.5596770.jp
    > chodzi o Dr Tamsin Saxton z St Andrews University a nie o sfora.pl

    W podanym przeze mnie artykule też powojują się na takie "poważne" źródła.

    PS: obejrzyj sobie "Yes, Minister" - poznasz mechanizm uzyskiwania w
    takich "obiektywnych" badaniach dowolnych pożądanych wyników ;)

  • 197. Data: 2009-08-31 11:48:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tg pisze:
> [...]
    -to.5596770.jp
    > chodzi o Dr Tamsin Saxton z St Andrews University a nie o sfora.pl

    ...pomijam już taki "detal", że o zmianie orientacji nic tam nie ma.

  • 198. Data: 2009-09-01 21:42:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zdefiniuj "normalny".

    > Biedni uczestnicy parady jamników...

    > Hmm... Właściwie dlaczego (prawie) wszędzie zdelegalizowano poligamię?
    > Kiedyś to się całkiem ładnie sprawdzało, a i teraz nierzadko
    > nieoficjalnie funkcjonuje - tylko potem są idiotyczne komplikacje ze
    > spadkami czy np. odwiedzaniem w szpitalu w razie wypadku.

    masz 100% racji ciężko pojąć czemu poligamia jest zbanowana skoro jest
    przecież normalniejsza od związków homo.

  • 199. Data: 2009-09-01 21:44:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zakazać! Natychmiast zakazać!
    >
    > Co tu będzie jakiś taki podejrzany osobnik demonstrował swoją religię?
    > Religię możesz mieć sobie prywatnie, w swoim domu ;->
    >
    > PS: nie, nie mam nic przeciwko pielgrzymkom. Za to lubię sarkazm ;)

    no wiesz księżą i zakonnice obnoszą sie publicznie ze swoim dewiacyjnym
    stylem życia (deklarowanie braku seksu ma charakter dewiacyjny ;-)

  • 200. Data: 2009-09-01 22:18:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek Dyjor pisze:

    > no wiesz księżą i zakonnice obnoszą sie publicznie ze swoim dewiacyjnym
    > stylem życia (deklarowanie braku seksu ma charakter dewiacyjny ;-)

    Zakonnice jak zakonnice, ale faceci w sukienkach?!?! Zgroza! ;)