    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Propagowanie dewiacji !
    Date: Sun, 23 Aug 2009 22:45:47 +0200

    games wrote:

    > Chuj wie co ona tam robi, w kazdym badz razie w szkole do ktorej moj
    > syn uczeszcza katechetka juz dostala reprymende, z dewiantami krotka
    > pilka trzeba uswiadomic gdzie ich miejsce i nie podskakuja.

    a może jednak wyrażajmy sie troszkę właściwiej, bo ktoś może cie nazwać
    dewiantem za masturbacje albo za uprawianie seksu z żoną w innej pozycji niż
    misjonarska lub za seks oralny z żoną żeby nie iść w totalny hard core :)

    Tak dzialania pewnych organizacji Gejowskich moga wkurzać podobnie jak
    działania innych organizacji nastawionych na robienie wokól siebie
    maksymalne dużego szumu. Powiedzmy wprost szkołą powinna uczyć o świecie
    takim jaki jest, nie powinna jednak prowadzić jakiejkolwiek indokrynacji czy
    to genderowej czy religijnej czy politycznej.