  • 151. Data: 2009-08-25 19:44:32
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: "idiom" <i...@v...pl>

    > A pedal i lesbijka tlumaczy jak to fajnie
    > miec zruchane dupsko i nic nie szkodzi bo to fajna sprawa byc dewiantem ?

    Lesbijka? Zruchane dupsko?

    Wow!

    Ależ odkrycie! :D

    Wydawało mi się, że w przypadku kobiet, zruchane dupsko to raczej domena
    heteroseksualnych... Ale ja widocznie zacofana jestem ;)

    Monika

  • 152. Data: 2009-08-25 19:48:57
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > Moze wszyscy przejdzmy na homoseksualizm (skoro to takie normalne) - za
    > kilkadziesiat lat sie troche planeta nasza oczysci.

    No, to przechodź, jeżeli widzisz w sobie taki potencjał i pociąg do innych
    facetów.

    Ja tam jestem w 100% hetero i żadnej "propagandy" się nie boję, bo nie ma
    takiego argumentu, który miałby mnie skłonić z przerzucenia się z mężczyzn na
    kobiety.

    pozdr

    Monika

  • 153. Data: 2009-08-25 19:55:53
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > A tak powaznie to mowa jest o propagowaniu dewiacji wsrod najmlodszych
    > dzieci, dziecko w tym wieku jesli powinno cokolwiek wiedziec o Homo to
    > napewno to ze nie jest to zwiazek normalny i takich ludzi powinno sie
    > unikac.   Juz abstrachujac od tego ze w szkolach dzieci w ich wieku
    > powinny sie uczyc rzeczy przydatnych w zyciu.

    Najlepiej, jak ktoś się wypowiada, a nie ma zielonego pojęcia.

    Książka, o której mowa NIE JEST PODRĘCZNIKIEM SZKOLNYM. Nie jest również w
    programie szkolnym.

    Możesz ją swojemu dziecku kupić, ale nikt cię do tego nie zmusi.

    Zatem co do tego ma szkoła i twoje gadanie na ten temat?

    Monika

  • 154. Data: 2009-08-25 20:03:56
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > W naszej szerokosci geograficznej mamy pewne standardy dotyczace zdrowego
    > odzywiania sie. Optymalna dieta to odpowiednia ilosc weglowodanow, miesa,
    > warzyw itp.
    > To, ze toleruje wegetarian czy wegan znaczy dokladnie tyle, ze nie mam
    > ochoty, by do nich strzelano, czy tez na sile pasiono ich miesem. Niech
    > sobie jedza co chca i jak chca. Ale nie chcialbym, zeby np. robili wode z
    > mozgu mojemu dziecku, przez co bedzie sie ono nieodpowiednio odzywiac. Z
    > homoseksualizmem jest podobnie.

    Jeżeli preferencje seksualne to dla Ciebie tyle co preferencje żywieniowe,
    które bywają mało stabilne, to najawyraźniej sam u siebie zauważasz pociąg do
    facetów. I dlatego wydaje Ci się, że mógłbyś dać się namówić na seks z innym
    panem :D

    Ale nie martw się - Kinsey twierdził, że zaledwie 1/10 populacji jest w 100%
    heteroseksualna. 1/10 - w 100% homoseksualna, a pozostałe 80% - w różnym
    stopniu biseksualna, tylko często nie chce tego przyznać nawet przed samym
    sobą. Twoje obawy związane z propagandą i porównanie preferencji seksualnych
    do preferencji żywieniowych jest dobitnym dowodem, że miałeś epizod/epizody z
    przedstawicielem swojej płci albo zdajesz sobie sprawę z tego, że taki epizod
    jest możliwy.

    pozdrawiam :)

    Monika

  • 155. Data: 2009-08-25 20:06:13
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    >   Nie trzeba podawać tak odległych przykładów. Generalnie w naszej
    > kulturze rzadko kto obnosi się ze swoim życiem płciowym publicznie. Nie
    > ma powodu, aby na przykład miłośnicy festingu, albo miłości hiszpańskiej
    > wychodzili na ulicę i propagowali swój styl seksu. To samo powinno się
    > tyczyć homoseksualistów.
    >
    >   Ciekawe, jakie by było oburzenie, gdyby zwolennicy miłości oralnej
    > chcieli by wyjść na ulicę i pokazać swoje techniki.

    Ale masz na myśli zwolenników miłości oralnej hetero czy homo ? :D

    Ponieważ techniki seksualne homo są niemal tak samo liczne jak hetero, trudno
    jest powiedzieć, którą stosuje okreslona para homo (bez wchodzenia im do
    sypialni). Zatem, podaj przykład jednej pary homo, która deklaruje jakiś
    konkretny styl seksu.

    Monika

  • 156. Data: 2009-08-25 20:06:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Czego proszę?

    Nie wiesz co to? Zapytaj google. A potem odpowiedz sobie na pytanie,
    czy w imię wolności wykrzykiwania swoich fantazji seksualnych
    rzeczywiście trzeba praktykantom festingu umożliwiać propagowanie swoich
    działań na ulicy.

    > Z drugiej strony praktycznie nie ma ludzi, którzy by uważali to za
    > "chorobę, którą trzeba leczyć".

    Nie odnoszę się do twierdzeń, że to choroba, tylko do pomysłu, aby o
    swoich upodobaniach seksualnych mówić na love paradach i domagania się
    akceptacji.

    --
    Liwiusz

  • 157. Data: 2009-08-25 20:08:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Idiom pisze:

> [...]
    > jest powiedzieć, którą stosuje okreslona para homo (bez wchodzenia im do
    > sypialni). Zatem, podaj przykład jednej pary homo, która deklaruje jakiś

    Nie rozumiem w jakim celu miałbym to podawać.

    --
    Liwiusz

  • 158. Data: 2009-08-25 20:11:36
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    >   Ciekawe, jakie by było oburzenie, gdyby zwolennicy miłości oralnej
    > chcieli by wyjść na ulicę i pokazać swoje techniki.

    I powiedz kiedy to homoseksualiści w Polsce pokazywali na ulicy swoje
    techniki :D

    Albo ewentualnie - kiedy będą pokazywać - nigdy nie widziałam dwóch facetów w
    akcji, wpadnę popatrzeć ;)

    Monika

  • 159. Data: 2009-08-25 20:13:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Idiom" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > epizod/epizody z
    > przedstawicielem swojej płci albo zdajesz sobie sprawę z tego, że taki

    Jak moglas zauwazyc, ja nie walcze ze zjawiskiem kontaktow z osobnikami
    wlasnej plci wogole. Co do swojej orientacji nie bede sie na tym forum
    wypowiadal :)

    Za cos nienormalnego, jako sprzecznego z biologia, uwazam typowy
    homoseksualizm polegajacy na obojetnosci seksualnej wobec plci przeciwnej .
    Poza tym za cos nienormalnego uwazam zrownanie zwiazku homo- ze zwiazkiem
    hetero - zwlaszcza w kwestii przyznawania prawa do wychowywania
    przysposobionych dzieci.

    Po prostu - wolnoc homku w swoim domku, ale nie wstydzmy sie przyznawac, ze
    to cos nienormalnego.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 160. Data: 2009-08-25 20:14:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Nie wiesz co to? Zapytaj google. A potem odpowiedz sobie na pytanie,

    Festing - to pewnie jakies uprawianie seksu na festiwalach.... Albo podzcas
    October Fest.
    Moze chodzilo o fisting (wkladanie piesci do roznych otworow).

    Pozdrawiam
    SDD