  • 161. Data: 2009-08-25 20:22:42
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > Jak moglas zauwazyc, ja nie walcze ze zjawiskiem kontaktow z osobnikami
    > wlasnej plci wogole. Co do swojej orientacji nie bede sie na tym forum
    > wypowiadal :)

    A ja nie twierdzę, że walczysz.

    Twierdzę, że skoro proponujesz gremialną zmianę orientacji i skoro porównujesz
    orientację seksualną do preferencji żywnościowych, to Kinsey zakwalifikowałby
    Cię do grupy osób, które mogą mieć kontakty homoseksualne.

    pozdr

    Monika

  • 162. Data: 2009-08-25 20:25:25
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    >  Nie rozumiem w jakim celu miałbym to podawać.

    Żeby uprawdopodobnić swoje porównanie homoseksualistów do zwolenników jakiejś
    określonej techniki seksualnej.

    Porównanie, IMHO, debilne. Debilne własnie przez to, że nie zdarzają się
    przypadki (przynajmniej w naszym kraju), w których homoseksualiści
    manifestowaliby swoją skłonność do jakiejś, określonej techniki.

    Manifestują, że żyją w związku. Podobnie, jak część Polaków, uczestniczących
    np. w pielgrzymkach czy rekolekcjach małżeństw.

    Monika

  • 163. Data: 2009-08-25 20:26:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Idiom" <i...@v...pl> napisał w wiadomości

    > orientację seksualną do preferencji żywnościowych, to Kinsey
    > zakwalifikowałby
    > Cię do grupy osób, które mogą mieć kontakty homoseksualne.

    No tak, ale przeiez orientcja seksualna grupowiczow i kto mial jakie
    kontakty, nie jest tematem niniejszego watku :)
    Proponuje zalozenie nowego na pl.soc. seks

    Pozdrawiam
    SDD

  • 164. Data: 2009-08-25 20:36:42
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > No tak, ale przeiez orientcja seksualna grupowiczow i kto mial jakie
    > kontakty, nie jest tematem niniejszego watku :)
    > Proponuje zalozenie nowego na pl.soc. seks

    A Twoja "tolerancja" dla homoseksualistów ma cokolwiek wspólnego z tematem? W
    kontekście prawa, oczywiście :)

    Przejrzyj swoje posty w tym wątku, a potem szybciutko pędź na pl.soc.seks,
    zakładać ten nowy wątek.

    I chyba nie tylko na p.s.s, bo zdaje się, że wypowiadasz się również o
    wegetarianach :D

    pozdrawiam

    Monika

  • 165. Data: 2009-08-25 20:38:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Manifestują, że żyją w związku. Podobnie, jak część Polaków,
    > uczestniczących
    > np. w pielgrzymkach czy rekolekcjach małżeństw.

    Ale co innego jest manifestowac mniej lub bardziej normalny styl zycia a co
    innego mneil lub bardziej dewiacyjny.
    Chcialbym, by homoseksualisci brali raczej przyklad chocby i ze swingersow
    (zwolennikow seksu grupowego). Oni sie zabawiaja w swoich klubach, dziela
    wrazeniami na forach dyskusyjnych, ale nei robia medialnego szumu i nie
    domagaja sie wprowadzenia w Polsce poligamii.
    Dokladnie takie samo zachowanie uznalbym za wlasciwe w przypadku
    homoseksualistow.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 166. Data: 2009-08-25 20:44:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Idiom" <i...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Manifestują, że żyją w związku. Podobnie, jak część Polaków,
    > uczestniczących

    A no i nie sadze, by swingersi jezdzili po przedszkolach przekonujac
    dzieciakow, jak to fajnie sie zabawiac w wiekszej grupie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 167. Data: 2009-08-25 20:44:32
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > Hmmm - czyli uwazasz, ze pedaly ilesbijki do kamieniolomow?
    > Moze masz i racje!

    Zmartwię Cię.

    Biorąc pod uwagę jak funkcjonują nasze społeczeństwa (te wszystkie podatki
    itp. sprawy), dla populacji większa korzyść jest z ludzi, którzy pracują na
    wysokich stanowiskach (niż z tych, co zapierdzielają w kamieniołomach).

    Zatem, skoro nie przysługują się, mnożąc, niech przynajmniej generują
    podatki ;)

    Monika

  • 168. Data: 2009-08-25 21:06:13
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-25 20:26, Andrzej Lawa pisze:

    > Jak coś nie pasuje do teorii - zignorować! ;->

    Nie no, coraz ciekawiej się robi - teraz ja jestem dewiantem bo nie
    produkuje taśmowo dzieci ale bezbożnie z dziewczyną zabezpieczamy się...
    Wstyd mi...

  • 169. Data: 2009-08-25 21:07:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:

    > Moze chodzilo o fisting (wkladanie piesci do roznych otworow).

    Mea culpa :)

    --
    Liwiusz

  • 170. Data: 2009-08-25 22:34:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Idiom pisze:

    > Ja tam jestem w 100% hetero i żadnej "propagandy" się nie boję, bo nie ma
    > takiego argumentu, który miałby mnie skłonić z przerzucenia się z mężczyzn na
    > kobiety.

    Ja tez, tylko odwrotnie - uwielbiam kobiety, a mężczyzn uważam za
    obrzydliwych ;)