  • 141. Data: 2009-08-25 18:30:37
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > kulturze rzadko kto obnosi się ze swoim życiem płciowym publicznie. Nie
    > ma powodu, aby na przykład miłośnicy festingu,

    Czego proszę?

    > albo miłości hiszpańskiej
    > wychodzili na ulicę i propagowali swój styl seksu. To samo powinno się
    > tyczyć homoseksualistów.

    Z drugiej strony praktycznie nie ma ludzi, którzy by uważali to za
    "chorobę, którą trzeba leczyć".

  • 142. Data: 2009-08-25 18:33:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tg pisze:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
    >
    > czytalem, nie kojarze

    R. == Robot (skoro wg. ciebie nie dorastałem...)

    > wlasnie o to chodzi, ze jak sie taka organizacja zglosi do podstawowki
    > to nikt juz nie pisnie, bo biedron go zje...

    Kto?

    [ciach]

    > ale jezeli dziecko przyjdzie ze szkoly i powie jak to dzisiaj uczylo sie
    > o zaletach lewatywy przed stosunkiem analnym to juz bedzie cos nie tak,
    > prawda?

    Przepraszam bardzo, a na jakiej podstawie twierdzisz, CO konkretnie
    będzie na tych wykładach (czy jak to zwał)? Głodnemu chleb na myśli? ;->

  • 143. Data: 2009-08-25 18:35:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tg pisze:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
    >
    > "Geneza [...] Wegetarianizm narodził się na terenach starożytnych Indii.
    > Tamtejsi mieszkańcy od zarania dziejów jedli wszystko co się rusza i nie

    [ciach jakieś nawiedzone teksty]

    > mysle ze komentarz jest zbedny, przynajmniej do momentu kiedy ludzkosc
    > zdecyduje zeby w imie poprawnosci politycznej zasponsorowac hipnotyczne
    > leczenie wszystkich drapieznikow z ich podlych nalogow

    Przepraszam bardzo, ale to ty chcesz "leczyć z podłych nałogów" tych
    "zboczonych gejów".

  • 144. Data: 2009-08-25 18:36:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomaszek pisze:

    > Dziecko powinno poznać prawdę obiektywną, a nie to co oni chcą, żeby o
    > nich mówiono. Oczywiście nie namawiałbym to zabijania ich, ani
    > okaleczania, ale jakiemuś ostracyzmowi społecznemu powinni być oni
    > poddani.

    Bo?

    > Nic nie poradzą na to, że są inni, nie zmienią tego, a leczyć
    > się nie chcą.

    Poprzyklejać różowe trójką ty i do obozów!

    > Próbowałem kiedyś mówić ludziom prawdę oczywistą - z różnym skutkiem.

    ROTFL

  • 145. Data: 2009-08-25 18:37:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomaszek pisze:

    > Ładne to co napisałeś, ale zmienisz zdanie jeśli dostaną oni całkowitą
    > pełnię praw. Wtedy jak wyjdziesz z dziewczyną na ulicę to będziesz
    > palcem wytykany. Na pewno tego chcesz?

    Wytykanie to domena takich ludzi, jak ty. Powód zawsze się znajdzie -
    zła płeć, zły kolor skóry, zła religia, zła fryzura...

  • 146. Data: 2009-08-25 18:38:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomaszek pisze:

    > Oj tak. To piękne co napisałeś;) Choć oczywiście wiem, że ironizujesz.
    > Ja trochę też, nie jest wzorem do naśladowania facet co wybił tyle
    > milionów ludzi.

    Ale ty kochasz jego ideały...

  • 147. Data: 2009-08-25 18:39:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomaszek pisze:

    > A jak sobie to wyobrażasz. Musi dojść do zapłodnienia. A żeby doszło
    > musi być plemnik i komórka jajowa. Skąd weźmiesz brakujące ogniwo w
    > stosunku homoseksualnym?

    W takim razie geje powinni byli już dawno wyginąć. A zatem ich ciągłe
    pojawianie się to CUD ;)

  • 148. Data: 2009-08-25 18:48:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > pierdolenie... każesz im być heteroseksualnymi? Nie rozumiem tego... UDZIE
    > CO WAM DO TEGO CO DWOJE DOROSŁYCH LUDZI ROBI ZE SOBĄ WIECZORAMI?

    Wyobraz sobie, ze jesli to dorosly brat i siostra, to nawet prokurator
    postawi zarzuty!

    A tak wogole, to czemu wlasciwie nei zalegalizuje sie
    pedofilii?
    Na zasadzie takiej, jak na przyklad legalna jest zoofilia - mozna przeciez
    ze swoja koza robic wszystko, byle tylko nie zrobic jej krzywdy (nie
    rozerwac pochwy i tak dalej).
    Idac tym tropem powinnismy zalegalizowac pedofilie, no bo coz w tym jest
    niewlasciwego, ze coreczka (czy synek) piecioletni zwali konika spracowanemu
    tatusuiowi czy tez strzeli mamusce minetke.
    Oczywiscie jak ktos by wpychal dwulatce gruba pyte to juz insza inszosc, bo
    wtedy zrobilby jej fizyczna krzywde.
    Ale normalne zwalenie konika na dobranoc? Co w tym zlego?
    Zalegalizowanie kazirodztwa i pedofilii sprawi, ze tatusko nie bedzie musial
    cory po piwnicach chowac przez dwadziescia pare lat - skoro najzupelniej
    legalnie bedzie mogl z niej korzystac... Moze wiec dzieki temu nie bedzie
    kolejnych Fritzli?

    Biorac przyklad z innych gatunkow gromady malp (chocby i slawne juz bonobo)
    nie powinnismy przeciez narzucac naszemu gatunkowi az tak absurdalnych
    ograniczen, jak dzisiejsze '15 lat czy tez niemoznosc zerzniecia wlasnej
    doroslej siostry (tudziez brata).

    A jednak "cos" sprawia, ze wielu goracych zwolennikow "homofilii " nei jest
    az tak radykalna i nie popiera legalizacji pedofilii. Cos wiec musi byc
    specyficznego w kontaktach seksualnych
    ".

    No i

  • 149. Data: 2009-08-25 19:09:55
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-25 20:48, SDD pisze:

    nie

  • 150. Data: 2009-08-25 19:35:05
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "PlaMa" <m...@w...pl> wrote in message
    > Błagam to podstawa połowy książek Asimova... Podpowiem R. to skrót...

    ok, myslalem o czyms mniej oczywistym :P