  • 131. Data: 2009-08-25 16:44:31
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-25 18:40, Liwiusz pisze:

    > Tylko jeśli zachowanie takie spowoduje przekazanie potomstwu tego genu u
    > kilku innych osobników (w przypadku rodzeństwa przynajmniej 2, itd.)

    Nie ograniczaj do potomstwa, pamiętaj że według autora książki samolubne
    geny nie liczą się z osobnikami i gatunkami, chcą przetrwać (i znowu
    geny to tylko zbitek atomów i niczego nie chce ale chodzi mi o
    mechanizmy :) )

  • 132. Data: 2009-08-25 16:53:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    PlaMa pisze:

> [...]
    > geny nie liczą się z osobnikami i gatunkami, chcą przetrwać (i znowu
    > geny to tylko zbitek atomów i niczego nie chce ale chodzi mi o

    No to piszę: można się zabić, aby uratować 2 braci, 4 kuzynów itd, a
    może niekiedy i 1000 osób o nieokreślonej puli genetycznej.

    --
    Liwiusz

  • 133. Data: 2009-08-25 18:08:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Ciach bzdury.
    > W Szwecji przebadano prawie 4 tysiace par blizniat jedno i
    > dwujajowych. 35% uwarunkowan u mezczyzn to czynniki genetyczne i
    > hormonalne w okresie prenatalnym, a 65% czynniki srodowiskowe.
    > U kobiet czynniki genetyczne to 18%.

    A źródło, hmm?

  • 134. Data: 2009-08-25 18:09:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Prosze linka.

    proszę: /dev/null ;)

    Domagasz się logicznej niemożliwości - udowodnienia braku stwierdzenia ;)

    Jakby ktoś udowodnił, że bycie dzieckiem homoseksualnej pary wywołuje
    homoseksualizm, to zaraz by tym dowodem potrząsały wszystkie mohery. A
    jakoś cisza...

  • 135. Data: 2009-08-25 18:21:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Tym sie czlowiek rozni od reszty zwierzatek, ze jego zachowaniem nie
    > kieruja wylacznie popedy.

    To w końcu naturalne jest OK, czy naturalne nie jest OK - zdecyduj się
    łaskawie, bo nie nadążam nad twoimi zmianami frontu.

    > Owszem, moj poped jest zdrowy, bo jest ukierunkowany na zblizenie z
    > kobieta co prowadzi do kontynuacji gatunku.

    Znaczy się antykoncepcji nie stosujesz i specjalnie celujesz w dni płodne?

    Bo inaczej nie prowadzi.

    > Cala reszta - antykoncepcje i inne to juz sprawa kory mozgowej i z
    > popedem i jego prawidlowoscia nie ma nic wspolnego.
    > Natomiast poped homoseksualisty jest zaburzony, bo nie spelnia
    > podstawowej funkcji - z innym facetem dziecka nie zrobisz.

    Znaczy się jak jakiegoś faceta pociąga kobieta, o której wie, że jest
    nieodwracalnie bezpłodna - to będzie zboczeńcem?

    > Nie pisalem o kryzysie, tylko o HIV, ktory przywlekli i
    > rozprzestrzenili homoseksualisci.

    Nie prawda, bo brytyjscy drukarze :-P

    Przynajmniej pewien brytyjski drukarz jest uznawany za pierwszą ofiarę
    AIDS (sądząc po objawach i wynikach sekcji).

    Potem były jakieś anonimy, a następnie amerykański marynarz, który
    bzykał się każdą babą w każdym afrykańskim porcie i zawlókł na swoją
    rodzinę nie tylko HIV, ale jeszcze parę innych chorób wenerycznych. Był
    hetero, z żoną i dziećmi.

    > Caly czas zreszta prawdopodobienstwo nosicielstwa jest u nich
    > trzydziestokrotnie wieksze niz wsrod hetero.

    Czyli lekko licząc skoro nieco ponad 30% populacji kilku krajów Afryki
    jest nosicielami, to jakieś 30% ich populacji to pedały!

    Tylko dlaczego oni się tak intensywnie mnożą?

    Fascynujące.

    Opowiedz jeszcze jakąś bajeczkę, np. o polityku, który dotrzymywał
    wszystkich obietnic po wygraniu wyborów.

  • 136. Data: 2009-08-25 18:23:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > opisano w 1981r. I przez nastepne kilka lat rozprzestrzenial sie
    > wlasciwie tylko wsrod homoseksualistow w USA i Europie zachodniej.
    > A poniewaz homoseksulalisci lubia tez sobie przycpac, a czesto miewali

    Tak każdy pedał to ćpun, bo każdy ćpun to pedał - inteligencja baby ze
    ścierą z pewnego klasycznego filmu...

    > tez zony, ktore oszukiwali co do swoich upodoban, to polecialo dalej.

    No popatrz, a twierdziłeś, że to niemożliwe...

  • 137. Data: 2009-08-25 18:25:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Ich zachowania są prawidłowe, jedynie cel nie jest osiągany z uwagi na
    > różne defekty.

    Czyli to dewianci.

    Zupełnie jak onaniści... przepraszam, "samogwałcący się" ;->

  • 138. Data: 2009-08-25 18:26:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > To akurat nie ma znaczenia.

    Jak coś nie pasuje do teorii - zignorować! ;->

  • 139. Data: 2009-08-25 18:28:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > A moze analfabetami funkcjonalnymi? Poped seksualny maja prawidlowy.
    > Moze wytlumacze jak dziecku:
    > Jak ktos nie zahamuje na "stopie", to ma zepsute hamulce?

    Możliwe. Albo jechał za szybko.

    Pytanie dodatkowe: ten co ignoruje znaki to homoseksualista, czy ten, co
    ma zepsute hamulce?

  • 140. Data: 2009-08-25 18:29:46
    Temat: Re: [OT] Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PlaMa pisze:

    > Jak dzisiaj bikini na plaży. życie...

    O, w niektórych krajach coś więcej niż bikini na plaży jest nielegalne :-P

    We Francji jak pójdziesz w bokserkach albo nie daj Boże w bermudach, to
    nie wolno do wody wchodzić! Musisz w obcisłych slipkach!