  • 111. Data: 2009-08-25 15:57:54
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-25 17:41, Liwiusz pisze:

    > O tych, i innych teoriach można poczytać w popularnonaukowej książce
    > Robina Bakera "Wojny plemników".

    czytałem ale tego nie wyczytałem tam. Cholernie fajną hipotezę
    stworzyłeś... szkoda że wróżek nie wcisnąłeś żeby uzasadnić swoje
    równanie gej=pedofil :)

  • 112. Data: 2009-08-25 16:02:24
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-25 14:59, tg pisze:

    > czytalem, nie kojarze

    Błagam to podstawa połowy książek Asimova... Podpowiem R. to skrót...

    > ale jezeli dziecko przyjdzie ze szkoly i powie jak to dzisiaj uczylo sie
    > o zaletach lewatywy przed stosunkiem analnym to juz bedzie cos nie tak,
    > prawda?

    To będzie prawda... w chwili gdy znikną lekcje religii (i etyki
    prowadzonej przez kler) ze szkół.

  • 113. Data: 2009-08-25 16:06:11
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-25 13:38, KRZYZAK pisze:

    > Prosze linka.

    Ja ci udowodnię, że wychowanie i wzorce rodziców nijaki mają wpływ na
    orientacje seksualną dzieci.

    Uwaga udowadniam:

    Skąd się biorą homoseksualiści? Heteroseksualny mama i tata spotykają
    się, pszczółki kwiatki, wychowują dziecko nagle stwierdza że woli tą
    samą płeć co jego (tutaj jeżeli akcja dzieje się w rodzinie ludzi
    podobnych gamesowi to dziecko zostaje jeszcze dotkliwe pobite i traci
    kontakt z rodzina). ta da wzorce i przykłada i jak się jest gejem to się
    jest gejem i już.

  • 114. Data: 2009-08-25 16:08:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    games pisze:

    > No jest a co ma nie byc.
    >
    > A co ma nie byc jak jest malpa ludzka to nie ma byc malpy szympansa ?
    > malpa to malpa.

    Małpa to małpa, szympans to szympans, szympans to małpa, ale co to
    jest małpa szympansa i czym się różni od szympansów?

    Pytam się, bo wystarczyło napisać o szympansach, a nie małpach
    szympansa, a tak myślałem, że chciałeś napisać o czymś innym i napisało
    Ci się o Małpach szympansa, zamiast może o młodych szympansa, albo o
    samichach/samcach szymansa.

    Jeśli zatem chciałeś powiedzieć, że szympansy chętnie dają dupy
    osobnikom spoza stada, to należy stwierdzić, że jest to bardzo korzystna
    strategia ewolucyjna pozwalająca wzbogacić stado o nowe geny.

    --
    Liwiusz

  • 115. Data: 2009-08-25 16:09:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    PlaMa pisze:

    > bezpłodni uprawiający seks oraz osoby zabezpieczające się są dewiantami?
    > Cholera! tego na pudełku pigułek nie napisali :(

    Ich zachowania są prawidłowe, jedynie cel nie jest osiągany z uwagi
    na różne defekty.

    --
    Liwiusz

  • 116. Data: 2009-08-25 16:10:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    PlaMa pisze:

    > czytałem ale tego nie wyczytałem tam. Cholernie fajną hipotezę

    Przeczytaj zatem jeszcze raz.

    > stworzyłeś... szkoda że wróżek nie wcisnąłeś żeby uzasadnić swoje
    > równanie gej=pedofil :)

    Nie zmyślaj, nic takiego nie pisałem.

    --
    Liwiusz

  • 117. Data: 2009-08-25 16:10:46
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-25 14:29, Liwiusz pisze:

    > Nie trzeba podawać tak odległych przykładów. Generalnie w naszej
    > kulturze rzadko kto obnosi się ze swoim życiem płciowym publicznie. Nie
    > ma powodu, aby na przykład miłośnicy festingu, albo miłości hiszpańskiej
    > wychodzili na ulicę i propagowali swój styl seksu. To samo powinno się
    > tyczyć homoseksualistów.
    > Ciekawe, jakie by było oburzenie, gdyby zwolennicy miłości oralnej
    > chcieli by wyjść na ulicę i pokazać swoje techniki.

    O mądre zdanie ale nie do końca prawdziwe. O oralniakach itp nie mówi
    się dewianci, zboki, podludzie, chorzy. Trudno się dziwić że homo
    wychodzą na ulicę i chcą wykrzyczeć że nie są gorsi, nie są podludźmi i
    chcą żyć jak chcą.

    Nie popieram ale rozumiem.

    By było jasne ja bym zabronił marszów równości, pochodów
    pierwszomajowych, pielgrzymek i 2/3 strajków (zwłaszcza górników)

  • 118. Data: 2009-08-25 16:12:00
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 25 Sie, 17:19, JaromirD <r...@q...pl> wrote:

    > Czyli według Twojego rozumowania, zachowaniem zwierząt kierują wyłącznie
    > popędy. Wobec tego wytłumacz proszę, jakie to popędy kierują homoseksualnymi
    > zachowaniami zwierząt, które wymieniłem wcześniej?

    Juz pisalem - sa to zaburzenia popedu seksualnego. Bardzo czesto sa to
    tez zachowania zastepcze.

    > A może to też zboki i
    > trzeba by je próbować nawracać lub leczyć?

    Ja nie chce nikogo nawracac ani leczyc. Nie zycze sobie, zeby
    homodzialacze probowali nawracac lub leczyc moje dzieci.

  • 119. Data: 2009-08-25 16:12:11
    Temat: Re: [OT] Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-25 16:04, Tomaszek pisze:

    > Dobre, ale za parę lat nikogo to nie będzie śmieszyć - to będzie NORMALNE

    Jak dzisiaj bikini na plaży. życie...

  • 120. Data: 2009-08-25 16:15:37
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-25 18:09, Liwiusz pisze:

    > Ich zachowania są prawidłowe, jedynie cel nie jest osiągany z uwagi na
    > różne defekty.

    Defekty - masz na myśli nieprawidłowe funkcjonowanie tych osobników? :D