  • 101. Data: 2009-08-25 15:25:30
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Maddy wrote:

    > A może ty jakieś feromony wydzielasz? Bo jesteś pierwszym człowiekiem
    > którego geje atakują na ulicy za orientację.
    > A swoją drogą skąd wiedzą jakiej jesteś orientacji???

    Tomaszek jest krypto-gejem i oni to wyczuwają.

    JaromirD

  • 102. Data: 2009-08-25 15:41:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    JaromirD pisze:

    > Czyli według Twojego rozumowania, zachowaniem zwierząt kierują wyłącznie
    > popędy. Wobec tego wytłumacz proszę, jakie to popędy kierują homoseksualnymi
    > zachowaniami zwierząt, które wymieniłem wcześniej? A może to też zboki i
    > trzeba by je próbować nawracać lub leczyć?

    Nie ma mechanizmów idealnych, homoseksualizm, czy pedofilia mogą być
    efektem ubocznym istnienia innych zachowań. Na przykład geny powodujące
    pociąg do młodych kobiet, które jednak mogą już mieć dzieci, mogą być
    faworyzowane, ponieważ osobniki je (geny) posiadające, wykorzystują do
    rozrodu kobiety, które jeszcze nie są używane przez innych osobników
    (wydają im się za młode). Tutaj rozkład jest ciągły, a nie 0-1, zatem
    oprócz mniejszości osobników lubiących stare panie, jest większość
    lubiących młode, mniejszość lubiących bardzo młode i minimniejszość
    będąca pedofilami.

    Zachowania homoseksualne skierowane do młodzieży mogą niekiedy
    przyspieszyć ich inicjację seksualną, co będzie korzystnie wpływało na
    przekazywanie tego typu genów (chodzi o to, że osoby molestowane za
    młodu wcześniej rozpoczynają normalne życie seksualne).

    O tych, i innych teoriach można poczytać w popularnonaukowej książce
    Robina Bakera "Wojny plemników".

    --
    Liwiusz

  • 103. Data: 2009-08-25 15:49:37
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    > młodu wcześniej rozpoczynają normalne życie seksualne).
    >
    > O tych, i innych teoriach można poczytać w popularnonaukowej książce

    Co ciekawe podobno malpy szympansow daja dupy bardzo chetnie tym z poza
    stada.

  • 104. Data: 2009-08-25 15:50:33
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-25 15:35, Tomaszek pisze:

    > Oczywiście. I dlatego póki homoseksualiści to mniejszość, to muszą
    > zaakceptować zasady jakie dyktuje większość. Jak będzie ich więcej,
    > wtedy to oni będą dyktować zasady - takie jest moim zdaniem wilcze prawo
    > większości

    pierdolenie... każesz im być heteroseksualnymi? Nie rozumiem tego...
    UDZIE CO WAM DO TEGO CO DWOJE DOROSŁYCH LUDZI ROBI ZE SOBĄ WIECZORAMI?

    Jak mnie wpienia taka "moralność" :/

  • 105. Data: 2009-08-25 15:51:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    games pisze:

    > Co ciekawe podobno malpy szympansow daja dupy bardzo chetnie tym z poza
    > stada.

    Co to jest małpa szympansa?

    --
    Liwiusz

  • 106. Data: 2009-08-25 15:51:48
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-25 15:40, Tomaszek pisze:

    > A jak sobie to wyobrażasz. Musi dojść do zapłodnienia. A żeby doszło
    > musi być plemnik i komórka jajowa. Skąd weźmiesz brakujące ogniwo w
    > stosunku homoseksualnym?

    Słodki boże, póki nie wsadzę jakiejś lasce i nie narobię przynajmniej
    tuzina dzieciaków to jestem nie przydatny społecznie i nie przykładam
    się to trwania gatunku?

  • 107. Data: 2009-08-25 15:52:17
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-25 09:20, KRZYZAK pisze:

    > I te nieplodne traca czas na kopulacje? Ladny strzal w stope.

    Oblizują się i głaszczą...

  • 108. Data: 2009-08-25 15:53:51
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-25 09:20, KRZYZAK pisze:

    > Zgadza sie, zaburzenia popedu wystepuja nie tylko u czlowieka.
    > A co do zarazania, to HIV juz rozniesli. Cholera wie co jeszcze przywloka.

    O kurwa (za przeproszeniem) HIV to choroba pedałów i tylko tacy się
    zarażają... człowieku jaki ty jesteś mentalnie płytki...

  • 109. Data: 2009-08-25 15:54:58
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Co to jest małpa szympansa?

    No jest a co ma nie byc.

    A co ma nie byc jak jest malpa ludzka to nie ma byc malpy szympansa ?
    malpa to malpa.

  • 110. Data: 2009-08-25 15:55:03
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-25 14:14, KRZYZAK pisze:

    > Owszem, moj poped jest zdrowy, bo jest ukierunkowany na zblizenie z
    > kobieta co prowadzi do kontynuacji gatunku.

    bezpłodni uprawiający seks oraz osoby zabezpieczające się są dewiantami?