  • 1. Data: 2005-06-03 15:38:19
    Temat: Program do sprawdzenia kompa pod wzgledem nielegalnych programow itp.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

  • 2. Data: 2005-06-03 15:46:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

  • 3. Data: 2005-06-03 16:06:06
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Jacek23" <j...@p...pl> naskrobał/a w
    news:d7ptqv$ksj$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Czy istnieje taki?
    > I jak go zdobyc?

    Microsoft ma coś co sprawdza legalność.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    PAMIETAJ: Tylko CRAY wykonuje nieskonczona petle w zaledwie cztery godziny.

  • 4. Data: 2005-06-03 16:17:52
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Chodzilo mi raczej o program ktory sprawdzi wszystkie apikacje zainstalowane
    w kompie i powie czy ktoras jest nie legalna, no bo policja chyba jakos tak
    to robi a nie po sztuce sprawdza?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 5. Data: 2005-06-03 16:18:13
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> naskrobał/a w

    > Działa pod linuxem? ;->

    Pod warunkiem, że masz na nim jakiegoś windowsa, którego legalność
    możnaby sprawdzić. :)

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Uwielbiam zapach PLONKa o poranku.

  • 6. Data: 2005-06-03 16:43:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > Chodzilo mi raczej o program ktory sprawdzi wszystkie apikacje zainstalowane
    > w kompie i powie czy ktoras jest nie legalna, no bo policja chyba jakos tak
    > to robi a nie po sztuce sprawdza?

    A jak wyobrażasz sobie sprawdzanie, cyz oplikacja jest legalna, czy nie?
    Skanujesz fakture zakupu, hologram z opakowania, czy naklejkę na komputerze?
    Microsoft na swej stronie ma program, który zrobi ci listę
    oprogramowania zainstalowanego na tym komputerze, a czy jakiś program
    jest legalny czy nie, to już sobie sam musisz odpowiedzieć.

  • 7. Data: 2005-06-03 19:32:32
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <d7q053$3pq$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Jacek23" <j...@p...pl> wrote:

    > Chodzilo mi raczej o program ktory sprawdzi wszystkie apikacje zainstalowane
    > w kompie i powie czy ktoras jest nie legalna, no bo policja chyba jakos tak
    > to robi a nie po sztuce sprawdza?

    http://www.bsa.org/poland/

    Tam na ich stronach byl do sciagniecia program do audytu, GASP.

    TA

  • 8. Data: 2005-06-03 19:32:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:d7pu16$feo$1@opal.futuro.pl...

    > Działa pod linuxem? ;->

    masz jakas fobie? :-)

    P.

  • 9. Data: 2005-06-03 19:33:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zainstalowane
    > w kompie i powie czy ktoras jest nie legalna, no bo policja chyba jakos

    taki program po rostu zajrzy do rejestru i powie co kiedy i na jakiej
    zasadzie bylo instalwoane,
    poszukaj czegos w tym stylu na googlach

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...