  • Data: 2002-02-11 16:33:08
    Temat: Proces ze spółdzielnią mieszkaniową
    Od: "Papst" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem bo muszę dojść do informacji, które określają parametry jakie
    powinny być zachowane przy wyborze drzwi wejściowych do bloku mieszkalnego.

    Chodzi mi w szczególności jaka może być zamontowana szyba w tych drzwiach.
    czy może to być zwykła biała szyba (nie rospryskująca sie w przypadku
    zbicia, również niezabezpieczona żadną folią zapobiegającą rozpryśniecia
    szkła). Krutko mówiąc czy w drzwiach wejściowych do bloku może być zwykła
    biala szyba nieuszczelniona kitem ani żadną uszczelką tylko przymocowana
    blaszanymi listewkami.

    Przepisy regulujące tę kwestię mogą się znajdować w Prawie Budowlanym lub
    Przepisach BHP ja niestety niemam możliwości zorientowania sie w tej
    kwestii.

    Informacje te są mi potrzebne poniewarz uległem okaleczaniu (2 gr.
    inwalidzka z tej okazji)
    z powodu moim zdaniem źle zmontowanej szyby i mam zamiar zaskarzyc
    spółdzielnię

    A może ktoś z poznania podjoł by się poprowadzenia tej sprawy.

    Zgóry dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam.
    p...@i...pl