  • Data: 2005-10-21 07:46:41
    Temat: Procedura sprzedazy mieszkania obciazonego hipoteka
    Od: "Mazi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Sytuacja jak w temacie. Chce sprzedac mieszkanie, na ktore mam kredyt. Mam
    chetnego na to mieszkanie. Chcemy pominac biuro nieruchomosci wiec wszystko
    musimy sami zalatwic. Co po kolei powinienem zrobic? Dodam jeszcze ze koles
    musi wziasc kredyt na zakup tego mieszkania a ja z pieniedzy ze sprzedazy
    chce splacic wlasny kredyt.

    --
    pozdrawiam Mazi