    From: "erka" <u...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problemy ze sprawą o wykroczenie
    Date: Thu, 3 Feb 2005 20:48:48 +0100

    1.Niegdyś został sporządzony na mnie protokół/doniesienie/pozew do sądu
    grodzkiego w sprawie pewnego wykroczenia. Niestety sprawa miała miejsce, do
    zaistniałych faktów się przyznałem, nawet zaproponowałem karę (grzywny). I
    było by okey, gdyby nie.... policjant przyjął błędnie ode mnie dane. :/
    Jako adres korespondencyjny przyjał ode mnie adres skrytki pocztowej, potem
    zaś się okazało, że nie miał prawa. :/ Zdaje się, że poczta nie może przyjąc
    na skrytkę korespondencji z sądu. Ja zaś w tym czasie zmieniłem miejsce
    zamieszkania, więc kolejna dana (owe miejsce zamieszkania) jest nieaktualna.
    Z tego co wiem (panie z poczty mi przekazały) przyszła dwukrotnie do mnie
    korespondencja z sądu, lecz od razu musiały ją odesłać.

    Jaki teraz będzie przebieg sprawy? Co się stanie? Niestety nie za bardzo
    mam możliwość zlokalizowania sprawy - nie znam ani sygnatury sprawy, nie
    znam nawet sądu, w którym się to toczy(-ło) - sprawa wynikła w innym
    mieście. Wiem tylko, że sprawa toczy(-ła) się w jednym z warszawskich sądów
    grodzkich.

    Jaką mam możliwość manewru? Chciałbym sprawę jak najszybciej zamknąć,
    ewentualną grzywnę opłacić. Co mogę zrobić? Nie mam niestety żadnych
    informacji, nie otrzymałem ani świstka, ani karteczki w związku ze sprawą.

    2.Czy po ukaraniu za wykroczenie zostanę umieszczony w rejestrze skazanych?
    3.Czy po ukaraniu za wykroczenie jestem _karany_ czy nadal _niekarany_?

    pzdr
    będę wdzięczny za odpowiedzi