  • 1. Data: 2005-08-11 12:14:33
    Temat: Problem ze stanem prawnym dzialki
    Od: "Komzik" <k...@o...pl>

    Szanowni Panstwo.

    Mam nastepujacy problem. Jest pewna dzialka, ktora zgodnie z decyzja gminy
    zostala uznana w 2000 roku za dzialke budowlana - jest to na pismie. W
    obecnym czasie przy probie uzyskania warunkow zabudowy dzialki dowiedzialem
    sie ze dzialka ta jednak nie jest budowlana. Na moje stwierdzenie ze zostla
    wydna decyzja o przeksztalceniu tej dzialki na dzialke budowlana padlo
    stwierdzenie, ze widocznie sie pomylili i musza to zmienic i dlatego tez nie
    wydadza mi warunkow zabudowy. Moje pytanie jest takie: Czy Gmina moze
    zmienic swoja decyzje ? A jezeli tak to co mozna zrobic zeby tej decyzji nie
    zmienila ? Chodzi o to zeby mozna bylo sie tam budowac.
    Bardzo prosze o pomoc. Za wszelkie wskazowki serdecznie dziekuje.

    Pozdrawiam

    KB

  • 2. Data: 2005-08-13 21:44:21
    Temat: Re: Problem ze stanem prawnym dzialki
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:ddfer5$8q2$1@news.onet.pl,
    Komzik <k...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > zmienila ? Chodzi o to zeby mozna bylo sie tam budowac.
    > Bardzo prosze o pomoc. Za wszelkie wskazowki serdecznie dziekuje.

    A nie zmienił sie tak czasem w międzyczasie plan zagospodarowania
    przestrzennego Albo stary utracił moc, a nowego nie ma?

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Tyfus to straszna choroba.
    Kończy się śmiercią lub kretynizmem.

  • 3. Data: 2005-08-14 22:48:30
    Od: "Komzik" <k...@o...pl>

    > A nie zmienił sie tak czasem w międzyczasie plan zagospodarowania
    > przestrzennego Albo stary utracił moc, a nowego nie ma?

    No wlasnie nowego planu nie ma. Decyzja zostala wydana w 2000 roku.

    Pozdrawiam

    Komzik