  • Data: 2005-08-11 12:14:33
    Temat: Problem ze stanem prawnym dzialki
    Od: "Komzik" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Panstwo.

    Mam nastepujacy problem. Jest pewna dzialka, ktora zgodnie z decyzja gminy
    zostala uznana w 2000 roku za dzialke budowlana - jest to na pismie. W
    obecnym czasie przy probie uzyskania warunkow zabudowy dzialki dowiedzialem
    sie ze dzialka ta jednak nie jest budowlana. Na moje stwierdzenie ze zostla
    wydna decyzja o przeksztalceniu tej dzialki na dzialke budowlana padlo
    stwierdzenie, ze widocznie sie pomylili i musza to zmienic i dlatego tez nie
    wydadza mi warunkow zabudowy. Moje pytanie jest takie: Czy Gmina moze
    zmienic swoja decyzje ? A jezeli tak to co mozna zrobic zeby tej decyzji nie
    zmienila ? Chodzi o to zeby mozna bylo sie tam budowac.
    Bardzo prosze o pomoc. Za wszelkie wskazowki serdecznie dziekuje.

    Pozdrawiam

    KB