  • 1. Data: 2004-12-09 16:27:10
    Temat: pytanie o slużbę zasadniczą
    Od: "leszek" <z...@U...onet.pl>

    Mam ukończone 27lat i nie jestem nigdzie zameldowany.
    Dzięki brakowi zameldowania, od jakiegoś czasu migam się od poboru. W
    ustawie przeczytałem, że takich jak ja (czyli "niepowołanych z przyczyn
    niezależnych od organów wojskowych") przenosi się do rezerwy 31 grudnia
    roku, w którym ukończyli 28 rok życia. Czy to prawda i czy nie wiąże się to
    z żadnymi konsekwencjami jeśli zamelduję się np. pół roku po tym terminie, o
    którym mowa w ustawie?

    Z góry dziekuję za odpowiedź
    Leszek