    From: slodkosci <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z wydaniem dyplomu
    Date: Mon, 15 Jun 2009 04:15:38 -0700 (PDT)

    Witam,

    w listopadzie zeszłego roku zdałam obronę pracy licencjackiej i od
    tego czasu nie mogę
    odebrać dyplomu. Problemem jest... obiegówka. Potrzebuję podpisu
    kierownika katedry, a ten
    skutecznie wymiguje się od tego (nie odmawia wprost) wymyślając coraz
    to różnejsze
    utrudnienia.

    Na obiegówce potrzebny jest jedynie podpis kierownika katedry, ten
    natomiast karze mi zdobyć
    podpis m.in. opiekuna pracy, który już tam nie pracuje i to jest "mój
    problem". Chodzenie,
    proszenie i kłótnie nic nie pomogły.

    Potrzebny mi jest ten dyplom do podjęcia kolejnego etapu studiów, poza
    tym... chciałabym go
    po prostu w końcu mieć.
    Czy mogę wymusić jakoś od nich ten podpis? Ewentualne ominąć to w
    jakiś sposób?

    Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedzi.