  • 21. Data: 2005-03-08 12:26:26
    Temat: Re: Problem z windykatorami
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: kam [Mon, 07 Mar 2005 22:49:40 +0100]:

    > Jest, najdalej po roku i 3 miesiącach takie roszczenia są
    > przedawnione, więc jeśli tylko będziesz się bronić przed
    > sądem (zarzutem przedawnienia), to nie uzyskają korzystnego
    > dla siebie wyroku.

    Czekaj moment, czy ja dobrze rozumiem ze ja im moge teraz
    po prostu powiedziec zeby sie tym swistkiem wypchali bo i
    tak nie maja prawa po ponad 3 latach mnie ganiac? I zaraz
    potem zlozyc doniesienie o podrobieniu mojego podpisu?

    Bo jesli tak, to oni w zasadzie nie tylko nie maja zadnego
    atutu w rece, ale nawet kurcze podstaw do nachodzenia mnie.

    Tym bardziej sie dziwie ze komus sie chcialo podrabiac,
    skoro do sciagania rzekomego zadluzenia i tak nie maja
    juz podstaw...

    Kira (paranoja jakas to jest)

  • 22. Data: 2005-03-08 12:27:01
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Robert Tomasik [Mon, 7 Mar 2005 23:16:47 +0100]:

    > Ale ja bym mimo wszystko złożył zawiadomienie o tym
    > sfałszowanym podpisie.

    A nie no, to nie podlega dyskusji nawet.

    Kira

  • 23. Data: 2005-03-08 14:08:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tak nie maja prawa po ponad 3 latach mnie ganiac? I zaraz
    > potem zlozyc doniesienie o podrobieniu mojego podpisu?

    Dokładnie. Możesz im powiedzieć, ze zapłaciłaś to, a kwitek wyrzuciłaś. Masz
    obowiązek go trzymać zaledwie nieco ponad rok.

  • 24. Data: 2005-03-09 12:03:25
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Robert Tomasik [Tue, 8 Mar 2005 15:08:05 +0100]:

    > Dokładnie. Możesz im powiedzieć, ze zapłaciłaś to, a kwitek
    > wyrzuciłaś. Masz obowiązek go trzymać zaledwie nieco ponad rok.

    No i jest ciag dalszy...

    Dzwonilam dzisiaj do tej firmy windykacyjnej, grype mam
    i nie zamierzam sie doszczetnie rozlozyc latajac do nich
    i wyjasniajac ich wymysly wiec sobie zadzwonilam.

    Babka stwierdzila ze przez telefon ona rozmawiac ze mna
    nie bedzie. Poprosilam ja grzecznie o podstawe roszczen
    z 2002 roku, uslyszalam tylko ze oni maja prawo dochodzic
    swoich wierzytelnosci przez wiele lat, bodajze z nakazem
    komorniczym do 10. Fajnie, tylko ze nakazu komorniczego
    o ile mi wiadomo nie ma -- bo kancelaria ichna odzywala
    sie dopiero teraz...

    O falszerstwie na wszelki wypadek nie wspominalam zeby
    tam papierki nie "poginely" przypadkiem.

    Tak czy siak, musze sie do nich tam przejsc. Udalo mi sie
    wyciagnac, ze sa podobno trzy mandaty:

    Srodkowy faktycznie mialam i splacilam. 29 bylam juz kawal
    drogi poza ZG, i to jest ten ktorego nie ma sily, nie mieli
    jak mi wystawic. Pierwszy wyskoczyl teraz, to ten z rzekomo
    moim podpisem.

    Potwierdzen juz faktycznie nie mam, przekopalam sie przez
    wszystkie papiery ale niet. Kancelaria w sumie mowi, ze
    oni maja zaznaczone ze splacony, wiec problemu byc nie
    powinno. Zabawa idzie o te dwa pozostale...

    Chce to zrobic tak: uswiadomic im, ze one sie juz dawno
    przedawnily wiec maja sie odczepic. I jak juz to do nich
    dotrze, dopiero przejsc sie na prokurature. Zeby tych
    dwoch spraw juz nie mieszac...

    W Necie wygrzebalam, ze przedawnienie nie leci z urzedu,
    tylko ja musze z tym wystapic. Pytanie: do kogo i w jakiej
    formie? Pisemnej jak sie domyslam? Do tej firmy, czy od
    razu do kancelarii -- kancelaria tylko o tych ostatnich
    dwoch cos wie, pierwszego nie maja, a wolalabym wszystkie
    za jednym zamachem zalatwic. Wiec gdzie...?

    Jak tam z nimi jutro rozmawiac w ogole? Faktycznie maja
    kilka lat na to swoje dochodzenie roszczen? Na jakiej
    podstawie, wiecie moze? Bo babka sie zaciela i uparla,
    ze nie poda...

    Kira

  • 25. Data: 2005-03-09 12:15:43
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: _ValteR_ [Wed, 9 Mar 2005 13:16:11 +0100]:

    > To znaczy że nie mają tej podstawy :)

    Domyslam sie, ale dosc pewnie mowila ze "bo my mamy kilka
    lat na to!", dlatego zastanawiam sie z czym moga mi tam
    wyskoczyc i co zrobic zeby zalatwic to za jednym zamachem,
    tak zeby nie latac jak z pecherzem co chwile bo troche
    mnie to juz draznic zaczyna.

    Spytalam o podstawe, powiedziala ze "prawna". Stwierdzilam,
    ze ja znam trzy: kodeks cywilny, prawo przewozowe i kodeks
    wykroczen (przegrzebalam sie troche przez to) i tam wszedzie
    jest o jednym roku + czas na zawiadomienie i reakcje, czyli
    max. rok i 5 miesiecy. Czyli tak czy siak, dawno juz jest
    po tym terminie (od ostatniego rzekomego mandatu minelo do
    tej pory 25 miesiecy).

    Ona mi na to "Pani ma swoje podstawy, my mamy swoje! Prosze
    przyjsc to bedziemy sobie wyjasniac!"

    No i wlasnie nie wiem, co to moga byc te ich podstawy i jak
    to wyjasnic zeby ta czesc juz miec z glowy i zajac sie tym
    podpisem juz tylko?

    Kira

  • 26. Data: 2005-03-09 12:16:11
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    --
    Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem

  • 27. Data: 2005-03-09 12:33:15
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Kira* wrote in <news:d0mper$eja$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > wyskoczyc i co zrobic zeby zalatwic to za jednym zamachem,
    > tak zeby nie latac jak z pecherzem co chwile bo troche

    Własnie dlatego nic nie wyjaśniają - zeby ktoś poczuł się niepewnie i
    zastanawiał się co oni tam mają. Proponuję bezczelność - jesteś pewna
    że to nie są prawdziwe mandaty, to niech sami przychodzą jak mają
    sprawę, tobie nie płaca za zajmowanie sie ich sprawami.

    > Ona mi na to "Pani ma swoje podstawy, my mamy swoje! Prosze
    > przyjsc to bedziemy sobie wyjasniac!"

    To taktyka każdego nękacza - zmuszanie do kontaktów.

    --
    Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem

  • 28. Data: 2005-03-09 15:21:39
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: _ValteR_ [Wed, 9 Mar 2005 13:33:15 +0100]:

    > Własnie dlatego nic nie wyjaśniają - zeby ktoś poczuł się
    > niepewnie i zastanawiał się co oni tam mają.

    No to im sie udaje ;) W sumie to juz sie nie dziwie ze im
    takie numery przechodza, ja akurat cholera jestem i bede
    mocno oporna, ale kupa ludzi machnie reka i zaplaci...

    W sumie to nie jest to przypadkiem wyludzanie pieniedzy?

    > Proponuję bezczelność - jesteś pewna że to nie są prawdziwe
    > mandaty, to niech sami przychodzą jak mają sprawę, tobie nie
    > płaca za zajmowanie sie ich sprawami.
    [...]
    > To taktyka każdego nękacza - zmuszanie do kontaktów.

    Ty, no wlasnie -- a gdybym im po prostu wyslala poleconym
    za potwierdzeniem odbioru informacje ze roszczenia sie juz
    i tak przedawnily?

    W sumie to chyba nie ma konkretnego powodu dla ktorego
    mialabym ruszac swoj cenny tylek i latac do nich, skoro
    i tak nie maja podstaw mnie ganiac, nie?

    A ja sie w tym czasie zajme tym, w czym *ja* mam interes,
    czyli swoim podrobionym podpisem.

    Jak myslisz?

    Kira

  • 29. Data: 2005-03-09 15:50:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > dwoch cos wie, pierwszego nie maja, a wolalabym wszystkie
    > za jednym zamachem zalatwic. Wiec gdzie...?

    Nigdzie w chwili obecnej. jeśli Cie pozwą do sądu, to wówczas odpierasz ich
    rtoszczenie krótkim stwierdzeniem, ze się przedawniło.

    > Jak tam z nimi jutro rozmawiac w ogole? Faktycznie maja
    > kilka lat na to swoje dochodzenie roszczen? Na jakiej
    > podstawie, wiecie moze? Bo babka sie zaciela i uparla,
    > ze nie poda...

    A co Ci ma podać? Przedawniło się. Ja pisałem, pisał Kam. Nikt inny nie
    protestuje. Każdy z nas się może mylić, ale to raczej jest nasze zbieżne
    zdanie. Musieli by mieć tytuł wykonawczy, to by faktycznie było 10 lat. Ale
    nie mają z tego co piszesz. Po co chcesz tam do nich iść? Napisz im pismo,
    by Ci przesłali kserokopie tych mandatów, bo sobie nie [przypominasz, byś je
    dostała, nie wspominając nic o przedawnieniu. Sami prześlą.

  • 30. Data: 2005-03-09 17:04:47
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Robert Tomasik [Wed, 9 Mar 2005 16:50:09 +0100]:

    > Nigdzie w chwili obecnej. jeśli Cie pozwą do sądu,
    > to wówczas odpierasz ich rtoszczenie krótkim stwierdzeniem,
    > ze się przedawniło.

    No w przypadku jednego juz sie do mnie ta kancelaria ichna
    odzywala twierdzac ze wlasnie sprawe sklada. Slac im juz
    teraz, czy poczekac az zloza? Jakies pismo mi przyjdzie?

    > Po co chcesz tam do nich iść?

    W sumie to masz racje, chyba sie zagalopowalam. W sumie
    to oni maja do mnie interes, niech sami laza... Dzieki
    za przystopowanie :)

    Kira