    From: "To///ek" <fomicz(bezsmieci)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Problem z sasiadem, ocieplenie sciany
    Date: Fri, 3 Oct 2003 12:01:41 +0200

    Kupilem kamienice, ktora przylega sciana do dzialki sasiada- on ma
    garaz. Chcialem ta sciane osieplic (10 cm), ale sasiad powiedzial - nie
    ma mowy- podobno planuje tam jakas inwestycje. Moge to zrozumiec, gdyz
    fizycznie jest to zabranie z jego dzialki 10 cm.
    W zwiazku z tym mam 2 pytania:
    1. W jaki sposob przeprowadzic renowacje tej sciany - nowy tynk,
    malowanie bez ocieplenia. Czy MUSI wyrazic zgode, czy nie moge wykonac
    remontu elewacji? Co musze teraz zrobic?
    2. Czy aby on nadbudowal, dobudowal cos co bedzie przylegalo do mojej
    dzialki MUSI uzyskac na to moja zgode?

    --
    To///ek
    Kappa 2.0 20V LPI P.M.S