    From: Falisty <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z sąsiadem...
    Date: Fri, 08 May 2009 19:48:32 +0200

    Witam.

    Mam taki nietypowy problem: wprowadził sie nowy sąsiad do bloku, który
    sobie handluje samochodami - niby nic i mnie to za bardzo nie obchodzi.
    Natomiast problemem stały się jego auta, które to są wrakami
    (jeżdżącymi) ale przez nie mieszkańcy nie maja gdzie parkować swoich
    samochodów. Wiem, że auto posiadać każdy może, bo ma do tego prawo, ale
    on posiada na ogół 4-5 aut, które to na 99,9 % nie są przez niego
    rejestrowane ani nie są opłacane w US. Nie jesteśmy w stanie sie z nim
    dogadać, by parkował je dalej od bloku, by mieszkańcy mogli normalnie
    zaparkować. Czy jest szansa, by się ktoś (jakaś instytucja - ale jaka)
    nim zainteresował ?
    Proszę o pomoc, bo jest to dla nas prawdziwy problem.
    --
    Pozdrawiam, Krzysiek
    Ps.Adres bez podkreślnika