  • Data: 2003-05-18 13:48:54
    Temat: Problem z psami i ogrodzeniem
    Od: "Rysiek" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam dwa pytania:

    1. Dzialki umiejscowione sa szeregowo. Moja dzialka jest w srodku.
    Czy remont ogrodzenia dzielacego dzialki należy do moich obowiazkow?
    Jeśli tak to czy po obu stronach, czy po jednej (ktorej)?

    2. Aktualne ogrodzenie nie powstrzymuje psow sasiada
    (wchodza przez niewielkie szczeliny), które niszcza mój ogrodek,
    powodujac straty materialne. Psy sa agresywne, az strach przywiezc dziecko.
    Do kogo należy zabezpieczenie plotu aby psy nie przechodzily?
    Czy psy w tej sytuacji powinny być na uwiezi?

    Pozdr. Rysiek