  • Data: 2004-03-17 14:42:34
    Temat: Problem z pojazdem
    Od: "Max" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Zakupiłem 28.01.2004r. samochód używany (Renault Twingo), rocznik 1999 w
    salonie samochodowym Fiata. Dwa tygodnie temu pojechałem do salonu Renault
    na małą naprawę . Tam okazało się, że samochód jest po wypadku i brakuje
    poduszek powietrznych, zepsute są napinacze pasów bezpieczeństwa.
    Poinformowano mnie tam, że ten model powinien mieć w standardzie poduszki.
    Zwróciłem się do sprzedawcy auta, czyli do Fiata, o to aby usunęli usterki.
    Tam stwierdzili, że oni są tylko pośrednikami, a odpowiedzialność spoczywa
    na komitencie. Ten znowu mówi, że trzeba iść do Fiata, bo oni odebrali auto
    w rozliczeniu za nowe i to oni odpowiadają. Pytanie: Na kim spoczywa
    odpowiedzialność? Napomkne jeszcze, że nie ma umowy-sprzedaży takiej jak się
    kupuje na giełdzie, tylko jest faktura VAT wydana przez dealera Fiata. Nie
    byłem informowany o tym, że auto jest po wypadku. Za porady Dziękuję.

    Pozdrawiam
    Max