  • 1. Data: 2005-10-03 20:54:55
    Temat: Problem z firma Manta
    Od: "SAINT" <s...@l...mm.pl>

    Witam,

    Mam problem z reklamacja odtwarzacza dvd w tej g.. firmie. Odtwarzacz nie
    czyta plyt, tzn musze je wlozyc np 5 razy zeby zalapal bo wyskakuje napis
    no-disc (plyty oryginalne , sprawdzalem 3-4 szt i to samo). Zlozylem wiec
    reklamacje w Makro a oni wyslali do Manty, odeslali odtwarzacz ze niby
    naprawiony, ok dzialal przez jakies 2-3 m-ce, pozniej znow to samo wiec
    odeslalem po raz 2 , napisali ze sprzet w pelni sprawny, wracam do domu i to
    samo, tego samego dnia odeslalem dvd po raz 3, po 2 tyg odbieram ze niby
    wymieniony na nowy (ostatnio pisali ze nie bylo usterki wiec to klamstwo)
    sprawdzam na miejscu w makro, oczywiscie nie dziala tzn czyta dopiero po
    ktoryms wlozeniu plyty, sprzet ma te same nr seryjne i ostatnia strona z
    karty gwarancyjnej zostala wyrwana, dolaczyli nowa, nie wiem co na niej
    bylo. Dolączyłem moje pismo, ze domagam sie zwrotu pieniedzy z powodu nie
    moznosci usuniecia przez nich usterki, wyslalem po raz 4-ty i dzwonie do
    nich a koles mi mowi ze moze nie czytac plyt 2 warstwowych, ja lekko
    zdziwiony mowie ze na opakowaniu nie bylo napisane ze czyta tylko jedno
    warstwowe, czyli wprowadzili mnie w blad przy zakupie. Oczywiscie sprzet
    wrocil nie naprawiony. Co moge zrobic w tej chwili ? Najchetniej wytoczyl
    bym proces bo dvd za ktore zaplacilem nie dziala i nie moglem go uzywac
    przez jakies 2-3 mce - tyle byl w serwisie. Prosze o porade i ew kontakt do
    osoby z Łodzi która podjela by sie sprawy jesli da sie cos zdzialac. Cena
    odtwarzacz jaka zaplacilem to 290 zl

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-03 20:55:40
    Temat: Re: Problem z firma Manta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SAINT" <s...@l...mm.pl> napisał w wiadomości

    Ja bym raczej reklamował jako niezgodny z umową - spoko na opakowaniu
    nie było zastrzeżenia.

  • 3. Data: 2005-10-03 20:59:19
    Od: "SAINT" <s...@l...mm.pl>

    > Witam,
    >
    > Pozdrawiam

    Dodam jeszcze ze nie zalezy mi na czasie i proces moze trwac dlugo itp jesli
    sa szanse na wygrana.

    Pzdr

  • 4. Data: 2005-10-04 08:17:54
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    Moze odpowiem nie na temat, ale mialem ten sam problem z płytami DVD-RW w
    Manta Prince i po wgraniu najnowszego softu (wtedy 6.0) problem zniknął.
    Sprawdź to albo zaproponuj im to rozwiazanie.

    Pozdrawiam.

    Andrzej