  • 1. Data: 2005-10-03 21:33:02
    Temat: Nabycie działki z TRANSFORMATOREM :) - zapis w umowie.
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    Witam i proszę o poradę w następującej sprawie .

    Do mojej działki przylega 200 metrowa działka , na której właściciel USTNIE
    pozwolił postawić
    transformator . Postanowiłem odkupić ten teren ze względu na poszerzenie
    granicy i możliwość
    wybudowania trochę szerszego domu. Sprzedający żąda ode mnie zapisu przy
    akcie notarialnym,
    że wyrażam zgodę i udostępniam teren pod trafostację . Ja , i owszem , taką
    zgodę wydam , ale
    chciałbym pozostawić sobie " furtkę " , aby transformator przenieść w inne
    miejsce na tej działce , gdyż
    stoi dosyć niefortunnie - wolałbym aby stał gdzieś z " boku".

    Jakiego więc użyć zapisu w akcie , aby "wilk syty i owca cała " ??
    Zapewne jakiegoś " nieprecyzyjnego " , na podstawie którego będzie można
    dokonać zmiany loalizacji transformatora . Tylko jakiego ??? :))

    Za jakąkolwiek życzliwą odpowiedź z góry serdecznie dziękuję .

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-03 21:51:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    Że wiadomym Ci jest fakt, iż n działce w chwili zakupu znajduje się
    transformator i nie będziesz w stosunku do sprzedającego z tego tytułu
    wnosił pretensji.

  • 3. Data: 2005-10-04 05:39:08
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 3 paź o godzinie 23:51, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Że wiadomym Ci jest fakt, iż n działce w chwili zakupu znajduje się
    > transformator i nie będziesz w stosunku do sprzedającego z tego tytułu
    > wnosił pretensji.

    Ale jako potencjalnie nowy właściciel zawsze i tak będzie mógł umowę
    dzierżawy części ułamkowej nieruchomości (jeżeli istnieje) wypowiedzieć -
    np. Zakładowi Energetycznemu.
    http://tiny.pl/qnpq

    --
    Pozdro... Artur Ch.