  • 1. Data: 2003-01-29 19:57:26
    Temat: Problem z OC w PZU
    Od: "mario" <m...@h...pl>

    Witam

    Mialem okolo 1,5 miesiąca temu kolizje jestem poszkodowanym. Sprawe
    zgłosiłem w PZU w tym samym dniu....do chwili obecnej nie otrzymałem
    odszkodowania poniewaz ubezpieczyciel twierdzi iż własiciciel pojazdu musi
    zgodzic się na wypłate odzskodowania z jego polisy OC (na miejscu była
    policjia i jednoznacznie stwierdzila kto jest winny) a nie odebrał do chwili
    obecnej listu od ubezpieczyciela.
    Sytuacje komplikuje fakt iż kierowca był ktos inny (kierowca odebrał list z
    oświadczeniem). Co mogę w takiej sytuacji zrobić ? Jakie mam prawa ? Czy
    mogę jakoś wpłynąc na PZU, uzalezniają od tej zgody wypłate piniedzy !
    Prosze o rade jak ktoś miał podobny przypadek.

    Mariusz

  • 2. Data: 2003-01-29 23:36:56
    Temat: Re: Problem z OC w PZU
    Od: "warsik" <w...@w...com>

    Użytkownik "mario" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obecnej listu od ubezpieczyciela.
    > Sytuacje komplikuje fakt iż kierowca był ktos inny (kierowca odebrał list

    zapukaj tutaj: http://www.odszkodowania.fir.pl/cedos.htm

    warsik

  • 3. Data: 2003-01-30 10:45:03
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > zgłosiłem w PZU w tym samym dniu....do chwili obecnej nie otrzymałem
    > odszkodowania poniewaz ubezpieczyciel twierdzi iż własiciciel pojazdu musi
    > zgodzic się na wypłate odzskodowania z jego polisy OC (na miejscu była

    Bzdura, bzdura i robienie w balona. Wlasciciel pojazdu na nic nie musi sie
    zgadzac. Na podstawie protokolu policji PZU ma wyplacic kase do 30 dni,
    potem biegna odsetki karne.

    --
    Krzysiek, Kraków, bordowy Ford Escort 1.6 16V LPG

  • 4. Data: 2003-01-30 13:58:20
    Od: "Tomek 'Tomo' Kalka" <t...@c...katowice.pl>

> [...]
    > zgodzic się na wypłate odzskodowania z jego polisy OC (na miejscu była
    > policjia i jednoznacznie stwierdzila kto jest winny) a nie odebrał do
    Właściciel musi się zgłosić jeżeli nie wezwałeś policji (inaczej nie
    dostaniesz ani grosza). W PZU jest specjalny druczek na którym podpisuje się
    sprawca. Jeżeli była na miejscu wypadku/kolizji policja i spisała protokół
    to sprawca nie jest ubezpieczycielowi potrzebny. Muszą wypłacić i już.
    Specjalnie napisałem o tym że policja powinna spisać protokół bo znam
    przypadki kiedy na miejscu kolizji była policja ale przypadkowo (bo właśnie
    przejeżdżali i zatrzymali się) ale sprawca i poszkodowany twierdzili że się
    dogadają. Jeśli nie było większego zagrożenia to policjantom nie chce się
    wypisywać papierków i odjeżdżają. Ale w takim przypadku to policji
    oficjalnie nie było i sprawca musi się zgodzić na wypłatę odszkodowania z
    jego OC.

    Tomek 'Tomo' Kalka

  • 5. Data: 2003-01-30 18:29:55
    Od: "mario" <m...@h...pl>

    Dziękuje wszystkim, za pomoc. Teraz mam juz pełną jasność jak podtąpić....i
    dodatkowo poprosic o karne odsetki:)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-01-30 19:11:58
    Od: "Miro" <e...@p...onet.pl>

    Zycze powodzienia..
    ja mialem wypadek w sierpniu i jeszcze mi wszystkiego noie wyplacili...

    PZU = ZLODZIEJE, oszusci itd

  • 7. Data: 2003-02-03 00:31:57
    Od: "warsik" <w...@w...com>

    Użytkownik "Miro" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zycze powodzienia..
    > ja mialem wypadek w sierpniu i jeszcze mi wszystkiego noie wyplacili...
    >
    > PZU = ZLODZIEJE, oszusci itd

    za takie teksty zadzaja za kraty...

    warsik